Oglašavanje

Heineken bira noćne izlaske sa dosadnim telefonom

Oglašavanje

Heineken se udružio sa brendom Bodega i agencijom LePub kako bi lansirao ograničenu seriju ‘glupih’ telefona koji podstiču ljude da uživaju u boljim vezama u stvarnom životu

 

Ograničena serija „glupih“ telefona – posebno dizajnirana da ima smanjene tehnološke mogućnosti – kreirana je da podstakne ljude da uživaju u boljim vezama u stvarnom životu prilikom noćnih izlazaka tako što će isključiti svoje pametne telefone.

Pošto pametni telefoni postaju toliko napredni i interesantni za korisnika, lakše je nego ikada povezati se sa ljudima putem interneta ali je teže ostati u trenutku. Proizveden od strane evropskog inovatora mobilnih uređaja, Human Mobile Devices (HMD), Heineken x Bodega, Boring Phone uklanja disrupciju današnjih pametnih telefona. Dizajniran da pruži osnove potrebne za odličan noćni izlazak, primarna funkcija telefona je slanje i primanje poziva i tekstualnih poruka.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Oglašavanje

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] ZOO agencija: „Biraj bez računa“ za MultiPlusCard

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Milionska kazna za Epic Games zbog reklama usmerenih na decu

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Nedelja sa Alma Quattro #10

Advertiser Serbia13. мај 2024.

Kampanja za podizanje svesti o barijerama sa kojima se devojke i žene suočavaju u različitim sektorima privrede

Advertiser Serbia13. мај 2024.

Pobednici Young Lions Srbija Teodora Dančević i Lazar Rajković predstavljaće Srbiju na Kanskom festivalu kreativnosti

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Nedelja sa Alma Quattro #9

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Safari će koristiti AI za blokiranje reklama sa bilo kog sajta

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Sean Poropat, kreativni direktor i suosnivač Studija Sonda, pozvan je u žiri ovogodišnjeg Cannes Lions festivala

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Sean Poropat i Ivan Golubić predstavljaju hrvatsku kreativnost u žiriju Cannes Lionsa

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Poslanici EP pisali Lidlu, Coca-Coli i drugim kompanijama: „Ne reklamirajte se na proruskim medijima na Balkanu“

Advertiser Serbia29. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „NEO23 Travel“ za A1 Srbija

Advertiser Serbia26. април 2024.

U novoj reklami brend CIF menja ishod triler klasika

Advertiser Serbia26. април 2024.

YouTube testira novi format reklama

Advertiser Serbia26. април 2024.

Poznati finalisti Effie Awards Serbia 2024

Advertiser Serbia25. април 2024.

Coca-Cola pretvorila bilbord u digitalnu video igru

Advertiser Serbia24. април 2024.