U elektronskim medijima vlada oskudica poslovnih i ekonomskih tema 1PROMO

Forbes Srbija, licencirano izdanje poznatog američkog poslovnog magazina, pokrenulo je 26. marta televizijsku emisiju Forbes Magazin na N1.

Ova emisija, prva u okviru franšize Forbesa, donis važne informacije za poslovni svet
Svakog utorka od 19.35 Tanja Veselinović predstavlja najvažnije i najinteresantnije ekonomske i poslovne teme.

Uoči treće epizode Forbes magazina razgovaramo sa Tanjom Veselinović.

Koje su teme kojima će se baviti Forbes Magazin?

Nove tehnologije, svetski i domaći tržišni trendovi, priče uspešnih poslovnih ljudi, analize i potraga za uzrocima dobrih ili loših ekonomskih politika i poslovnih poteza.

Da li medijskom tržištu nedostaju ekonomske i biznis teme?

Prava je oskudica kada je reč o o ekonomiji i biznisu, posebno u elektronskim medijima. Ovde se na uspeh gleda sa velikom sumnjom i podozrenjem, a takve su priče u biznisu brojne i iz njih mnogo može da se nauči. U Forbes magazinu ih stavljamo na prvo mesto. To naravno ne znači da nećemo istraživati i loše poteze ljudi iz biznisa ili donosilaca odluka.

U prvoj emisiji bavili ste se tehnologijom, odnosno jednim od srpskih startapa. Da li mediji poklanjaju dovoljno pažnje našoj startap sceni?

Malo je poznato koliko sjajnih mladih tehnoloških kompanija imamo, neki tek počinju, neki beleže sjajne rezultate, vreme je da ih predstavimo javnosti. Njihova iskustva su dragocena.

Tržište nekretnina je jedna od najvažnijih ekoomskih tema u Srbiji. Imamo situaciju da nekretnine drže cene iako promet opada. Deluje da su obični ljudi kojima je potreban stan za život istisnuti sa tržišta. Kako vidite ovaj fenomen?

To je posledica velikog raslojavanja, koje je globalni trend. Ako imamo na umu podatak da samo 10 odsto zaposlenih ima platu od 1.000 i više evra, postaje jasno zašto je kupovina stana za mnoge nedostižna. Postoji način da se taj problem reši ali moraćete da gledate Forbs magazin da saznate više.

Kako vidite odnos institucija i manjka privatnih investicija?

Ekonomisti su saglasni da bez domaćih privatnih investicija nema bržeg privrednog rasta. Ali, da bi se to ostvarilo država mora da uradi svoj deo posla, da stvori predvidive uslove poslovanja, rastereti privredu nepotrebnih nameta, da vetar u ledja malim preduzećima poreskim kreditom, omogući fer konkurenciju i više izvora finansiranja. U toj podršci institucija nedostaju neki važni segmenti. Ali, i o tome više u nekom od narednh Forbs magazina.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari