Brendovi

Skoro polovina IKEA proizvoda u Jugoistočnoj Evropi uskoro dostupna po nižim cenama

Brendovi

Ulaganje u cene prati investicija u plate zaposlenih kako bi se obezbedio dugoročni rast i pružila sveobuhvatnija podrška ljudima

 

IKEA je oduvek bila posvećena pružanju podrške ljudima koji žele da kreiraju svoj savršen dom, nezavisno od budžeta kojim raspolažu. U regionu Jugoistočne Evrope, IKEA će značajno investirati u sniženje cena i to je trenutno jedan od njihovih poslovnih prioriteta.

Nakon prvih značajnih koraka preduzetih u toku prethodne fiskalne godine, IKEA JIE nastavlja da ulaže u pristupačnije cene, pa će tokom fiskalne 2024.* godine investirati ukupno 47 miliona evra u spuštanje cena svojih prozvoda. Ova investicija obuhvatiće sve delove IKEA asortimana, a cene će biti trajno snižene za čak više od 46% svih proizvoda.  

Kompanija IKEA JIE spušta cene određenih najtraženijih proizvoda na svim operativnim tržištima regiona (Rumunija, Hrvatska, Srbija i Slovenija). Popularne porodice prozvoda poput BESTÅ, KALLAX, MALM, FRIHETEN, PAX i POÄNG već sada imaju niže cene, a tokom narednih meseci i mnogim drugim proizvodima će biti spuštene cene, sa posebnim fokusom na rešenja za odlaganje.

IKEA Srbija će, u okviru fiskalne 2024. godine, smanjiti cene za preko 4700 proizvoda uz prosečno sniženje cena od 10,4%. Cene proizvoda koji već spadaju u najpristupačniju kategoriju biće trajno snižene do čak 30% u odnosu na prošlu godinu, dok su cene najvoljenijih porodica proizvoda, kao što su BESTÅ i PAX, već smanjene za 15%.

Zahvaljujući pozitivnim promenama na globalnom tržištu, i odličnim rezultatima koje smo postigli prošle godine, odlučili smo da nastavimo sa našim ulaganjima u pristupačnost. Naša poslovna odluka je da kada se stvore prilike za uštedu, to ne znači profit za nas, već nižu cenu za kupca. Zato spremamo još jedan talas dugoročnih smanjenja cena kako bismo pomogli ljudima da iskoriste pun potencijal svojih domova. Uvek težimo da podržimo naše kupce i znamo da je mnogim ljudima, pogotovo imajući u vidu trenutni rast troškova života, sada to važnije nego ikada. Nastavljamo da ulažemo napore kako bi naši proizvodi bili  još pristupačniji, bez kompromisa u vidu kvaliteta, izgleda, funkcionalnosti i održivosti i verujemo da je ovo takođe način zahvaljujući kojem ćemo mi kao kompanija nastaviti da se razvijamo i rastemo.“ izjavila je Ekaterina Egorova, regionalna direktorka i glavna menadžerka za održivi razvoj u IKEA JIE.

U kompaniji IKEA, podrška mnogim ljudima, uvek počinje od zaposlenih. Prošle godine, u regionu Jugoistočne Evrope su IKEA zaposlenima plate povećane u nekoliko navrata, što je za zaposlene u IKEA Srbija značilo povećanje od 15% u proseku. Ovaj trend je nastavljen i u ovoj fiskalnoj godini, pa su plate zaposlenih ponovo povećane u januaru, ovog puta u proseku od skoro 6%. Kompanija je takođe uložila 6.3 miliona evra za bonus isplate u regionu i uložiće dodatnih 1.1 milion evra bruto za doprinose privatnom penzionom fondu Tack! ovog marta.

*Period od 1. septembra 2023. godine do 31. avgusta 2024. godine

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

Održana druga radionica sa Ivanom Minićem i autorima Naše mreže: Mali biznisi su najvitalniji deo privrede i šansa manjih sredina

Advertiser Serbia20. мај 2024.

BELhospice proslavio 20. rođendan: Jubilej posvećen podizanju svesti o palijativnoj nezi u Botaničkoj bašti “Jevremovac“

Advertiser Serbia20. мај 2024.

CEFTA i Zajedničko regionalno tržište su instrumenti za ubrzanu integraciju u EU tržište

Advertiser Serbia16. мај 2024.

A1 Srbija dostigao milionitog korisnika VoLTE tehnologije

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Najnovija linija Samsung AI TV-a i zvučnika već je dostupna u redovnoj prodaji u Srbiji

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Milionska kazna za Epic Games zbog reklama usmerenih na decu

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Knox Journals: Neka je vaša bezbednost uvek pod kontrolom – vaši podaci se koriste tačno onako kako vi smatrate prikladnim

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Poznati modni brend bankrotirao

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Kampanja „Dečji svet je veći od ekrana” privukla ogromnu pažnju javnosti!

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Tradicionalni forum menadžera Srpske asocijacije menadžera u znaku AI

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Glovo i Spotify ulaze u partnerstvo i nude Spotify Premium Glovo korisnicima

Advertiser Serbia14. мај 2024.

NELT Grupa i UNICEF formiraju strateško partnerstvo da opreme decu veštinama za 21. vek

Advertiser Serbia14. мај 2024.

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Infinum je prva hrvatska developerska agencija sa sertifikatom Poslodavac Partner

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Za četvrt veka cena srebra skočila za gotovo 575 odsto – Analitičari veruju da ovaj plemeniti metal postaje “novo” zlato

Advertiser Serbia9. мај 2024.