Brendovi

[POGLED SA VRHA 2023/24] VOJISLAV LAZAREVIĆ, Addiko bank: „Uspeli smo da povećamo tržišno učešće u Srbiji”

Završetak kalendarske i poslovne godine je i ovog puta povod da sa vodećim ljudima najznačajnijih kompanija u SEE regionu porazgovaramo o postignutim ciljevima u prethodnoj godini, planovima za 2024. godinu, kao i o „faktoru okruženje“, u kojem te iste planove treba realizovati. Ovoga puta čast je pripala Vojislavu Lazareviću, Predsedniku Izvršnog odbora Addiko bank…Razgovor vodio Nenad Danilović, glavni i odgovorni urednik izdanja Advertiser Serbia

 
Kako ocenjujete tržišnu poziciju kompanije koju predvodite, u 2023. godini? Da li ste očekivali bolju poziciju i bolje rezultate početkom 2023. godine? Dajte generalnu ocenu uspeha rada vaše kompanije

– Godinu iza nas smatram veoma uspešnom za Addiko banku. Ciljeve koje smo zacrtali na početku godine, a koji nisu bili nimalo skromni, jer nam je praksa da uvek damo malo više kako bismo unapredili naše poslovanje zarad svih naših klijenata, smo uspešno ispunili.

I ne samo da smo imali uspešnu godinu u segmentima u kojima mi poslujemo, već smo uspeli i da povećamo tržišno učešće u Srbiji, što je značajan poduhvat uzimajući u obzir našu konkurenciju.

Kako vidite spoljne uslove u kojima je vaša kompanija tokom 2023. godine morala da posluje?

– Generalno uslovi u kojima poslujemo u Srbiji su dobri, izuzev što je primetno smanjenje potražnje za kreditima u segmentu privrede, ali i pritisak na povećanje troškova poslovanja. Međutim, i pored toga Addiko banka uspešno posluje jer je sa prodajne strane situacija zadovoljavajuća.

Na spoljne faktore ne možemo da utičemo, ali možemo da budemo fleksibilni i spremni da se prilagodimo, što smo do sada uspevali da učinimo i trudićemo se da tako i ostane.

Koje probleme ste prepoznali u vašoj industriji a koji su došli do izražaja u 2023? Dajte predloge za razrešenje tih problema

– Kao što sam napomenuo, najveći izazov koji je bio prisutan u 2023. godini jeste pritisak na povećanje troškova poslovanja. Ali svaki izazov je samo poziv za pronalaženje načina za njegovo prevazilaženje, a u ovom slučaju jedini način na koji ovaj izazov može da se reši jeste veća automatizacija procesa i povezano povećanje produktivnosti.

Kakva su vam očekivanja za 2024. godinu u pogledu uslova poslovanja kompanija iz vaše industrije? Očekujete li poboljšanje navedenih uslova i za vašu kompaniju konkretno?

– Addiko banka je imala poprilično uspešnu 2023. godinu jer su uslovi poslovanja prošle godine, uzimajući u obzir date globalne makroekonomske situacije, bili dobri.

Tako da očekujemo da će i 2024. godina biti slična kada je u pitanju stabilnost poslovanja, a samim tim i podjednako uspešna.

Imate li nekih značajnijih planova, kao kompanija, za 2024. godinu a koje možete predstaviti javnosti?

– Primarni cilj Addiko banke jeste nastavak unapređenja ponude ka klijentima. Jedna od značajnijih ponuda jeste mobilna banka za mala i srednja preduzeća, sto će dovesti do lakšeg poslovanja naših klijenata. Osim toga, usluga veb gotovinskog kredita koju smo nedavno lansirali takođe Addiko banku čini dostupnijom našim klijentima, postojećim ali i budućim jer olakšava dostupnost usluge klijentima, što i jeste poenta poslovanja u 21. veku.

 
Autor: Nenad Danilović
Izvor: Advertiser Serbia

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

Kampanja „Dečji svet je veći od ekrana” privukla ogromnu pažnju javnosti!

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Tradicionalni forum menadžera Srpske asocijacije menadžera u znaku AI

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Glovo i Spotify ulaze u partnerstvo i nude Spotify Premium Glovo korisnicima

Advertiser Serbia14. мај 2024.

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Infinum je prva hrvatska developerska agencija sa sertifikatom Poslodavac Partner

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Za četvrt veka cena srebra skočila za gotovo 575 odsto – Analitičari veruju da ovaj plemeniti metal postaje “novo” zlato

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Forum Menadžera “What can AI do for you?”

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Samsung Electronics proglašen za broj 1 na globalnom tržištu OLED monitora

Advertiser Serbia8. мај 2024.

Kako na decu utiče prekomerno izlaganje ekranima?

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Najveći stručnjaci iz industrije luksuza po prvi put u Beogradu na The Luxury Network Adria Insight Series

Advertiser Serbia30. април 2024.

Zbog prekomerne upotrebe digitalnih uređaja, deca gube interesovanja za svakodnevne aktivnosti!

Advertiser Serbia30. април 2024.

Poslanici EP pisali Lidlu, Coca-Coli i drugim kompanijama: „Ne reklamirajte se na proruskim medijima na Balkanu“

Advertiser Serbia29. април 2024.

Budućnost brige o zdravlju staje na vaš zglob

Advertiser Serbia29. април 2024.

CEFTA i WB6 CIF se ujedinjuju kako bi osnažili glasove preduzeća

Advertiser Serbia29. април 2024.

BELhospice završio još jednu trku na Beogradskom maratonu za podršku onkološkim pacijentima

Advertiser Serbia29. април 2024.