„Ništa od reklamacije“: Ovako ostajete bez potrošačkih prava

Zoran Nikolić iz NOPS-a rekao je da oni koji kupuju robu od neproverenih prodavaca putem interneta ostaju bez svih potrošačkih prava.

Nikolić je za Tanjug rekao da građani time rizikuju da ostanu bez onoga šta su kupili, kao i da dobiju ono što nisu naručili.

„Onlajn kupovina je ugodan način kupovine. Međutim, ono što potrošači u Srbiji rade, daleko češće nego u drugim državama, jeste da kupuju od nepoznatih proizvođača, preko društvenih mreža. Tamo nemate registrovanog trgovca“, naveo je Nikolić ispred Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS).

Foto: Envato

Pojasnio je da se time gube osnovna prava koje građani ostvaruju kupovinom u radnji.

„Postoje prava kupovine, uključujući odustajanje od kupovine u roku od 14 dana, reklamaciju tokom dve godine nakon kupovine. Ako ne znate od koga kupujete, nećete ostvariti nijedno od njih“, rekao je Nikolić.

Ipak, naglašava da sa druge strane, postoji siguran način kupovine i preko interneta.

„Postoji i sigurna onlajn kupovina, uređena je zakonima. Tada sva prava koja imate prilikom kupovinom u radnji, ostvarujete i kupovinom iz fotelje“, zaključio je Nikolić.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.