Brendovi

Spremni za izazove svakodnevnog života uz vivo V29 Lite

Brendovi

Kako stvaranje nezaboravnih uspomena i osvajanje svakog dana postaju nezamislivi bez pouzdanog pametnog telefona u džepu?

 

• Siguran u slučaju pada: Otporan na dvostruko veću visinu pada u odnosu na pametne telefone sa konvencionalnim aluminosilikatnim staklom
• Pouzdan u svim vremenskim uslovima: sa IP54 rejtingom, V29 Lite je otporan na prašinu i prskanje vode
• Dugotrajna upotreba: Baterija zadržava performanse tokom hiljadu ciklusa punjenja i pražnjenja

Svaki dan nosi sa sobom nepredvidive situacije, prepreke i izazove, i upravo zbog toga, vivo V29 Lite je, kao svakodnevni pratilac korisnika, prošao rigorozne testove kvaliteta i pouzdanosti kako bi obezbedio bezbrižno korisničko iskustvo u svakodnevnim situacijama. V29 Lite je prošao temeljna ispitivanja, kao i vivo flagship uređaji, u laboratorijama za istraživanje i razvoj, kako bi obezbedio isti visoki standard kvaliteta koji korisnici očekuju.

Da li moj uređaj može da izdrži pad sa stola? – Uživajte bez brige kada je reč o otpornosti

U trenutku kada ste rasejani i u trenutku nepažnje, gravitacija neumoljivo odigra svoju ulogu. Na kraju krajeva, ko nije slučajno ispustio telefon barem nekoliko puta? Analizirajući istraživanje Statista o tome šta kupci pametnih telefona žele, a koje je kompanija sprovela 2018. u Sjedinjenim Američkim Državama, 88% ispitanika je odgovorilo – „Izdržljivost“.

I to nije iznenađujuće, jer postoji mnogo situacija u kojima ekran može da se razbije. Na primer, istraživanje agencije Mintel je pokazalo da je 24% korisnika pametnih telefona u Velikoj Britaniji razbilo ekran u poslednje dve godine. Zbog ovakvih izazova, vivo V29 Lite je podvrgnut testiranju na padove čak 32.000 puta iz različitih uglova (npr. pad sa kuhinjskog pulta ili pad iz ruke). Zahvaljujući SCHOTT Xensation® Up11 staklu, koje se takođe koristi za vivo flagship uređaje, vivo V29 Lite „preživljava“ dvostruko više testiranja na padove u poređenju sa pametnim telefonima sa konvencionalnim aluminosilikatnim staklom.

I šta ako se moj uređaj pokvasi? – “Otporan na život” zahvaljujući IP54 rejtingu

Pored rizika od pada na zemlju, tu su i opasnosti od neočekivanog lošeg kišnog vremena koje stvara pravi izazov pri kucanju poruka ili u pokušaju da se pozove taksi. „Oštećenje od vode“ su strašne reči koje nisu pokrivene garancijom proizvođača. Zbog toga je vivo V29 Lite osiguran IP542 sertifikatom, što znači da je otporan na prašinu i prskanje vodom.

Da li moj V29 Lite može da izdrži visoke temperature na suncu? – Pouzdan u svim uslovima

Nisu voda i prašina jedine opasnosti po pametne uređaje. Pored vlage koja može izazvati probleme za uređaj, različiti uslovi temperature vazduha takođe mogu uticati na njegovu funkcionalnost. Bilo da hodate napolju tokom snežnog zimskog dana ili vam je telefon postavljen iza vetrobranskog stakla u automobilu ili na biciklu tokom letnjih dana, on mora besprekorno da radi i funkcioniše. Zbog toga je V29 Lite testiran u različitim okruženjima kao što su ekstremne temperature između -20 i +50 Celzijusa i stavljen u skladište pod temperaturama između -40 i +75 Celzijusa, kako bi se potvrdila njegova otpornost. Dakle, imati pametan telefon koji je odoleva izazovima čini život malo sigurnijim.

Da li baterija traje dovoljno dugo za sve moje potrebe? – Oslobodite se brige o bateriji

Dugi radni dani i česta upotreba telefona tokom vikenda zahtevaju visoku izdržljivost baterije. Da bi baterija V29 Lite mogla da zadrži svoje performanse tokom više ciklusa punjenja i pražnjenja tokom celog veka trajanja telefona, baterija V29 Lite testirana na 1.000 ciklusa punjenja.

V29 Lite ima 44W vivo FlashCharge brzo punjenje, što predstavlja poboljšanje u poređenju sa flagship modelom iz 2021, X60 Pro, koji je imao 33W vivo FlashCharge. Šta to znači u praksi? Samo 15 minuta punjenja obezbeđuje 25% kapaciteta baterije, pola sata punjenja dopunjuje bateriju do 49%, a potpuno punjenje traje 80 minuta.3 Drugim rečima, punjenje od 15 minuta dok se spremate da izađete iz kuće, omogućava da baterija bude dovoljno puna za večernji izlazak, ili skoro tri i po sata vremena za uživanje u multimedijalnim sadržajima.

Laboratorije za istraživanje i razvoj kompanije vivo su takođe, testirale uključivanje i isključivanje USB porta 6.000 puta.4 To znači, čak i kada biste priključivali i isključivali punjač dva puta dnevno, port za punjenje bi i dalje nesmetano radio nakon osam godina. Dakle, posedovanje pametnog telefona koji je pouzdan, čini život malo opuštenijim.

Flagship kvalitet za svaki dan

Korisnici će zaista ceniti visok kvalitet izrade i pouzdanost modela vivo V29 Lite, zajedno sa setom funkcija prilagođenih svakodnevnom korišćenju. Performanse vodećeg modela, koje se ispoljavaju u svakodnevnoj upotrebi, znači da nema kompromisa i da se postiže optimalna funkcionalnost karakteristika na koje se korisnici oslanjaju i koje su im najpotrebnije. Dakle, sa V29 Lite u džepu, spremni ste za sve što svakodnevni život nosi sa sobom.

Uređaj je dostupan kod ovlašćenih vivo partnera u verziji od 8 GB RAM + 128 GB skladišnog prostora, po preporučenoj maloprodajnoj ceni od 45.999 RSD. Za V29 Lite, vivo obezbeđuje standardnu dvogodišnju garanciju, a s obzirom da je pružanje odličnog korisničkog iskustva jedan od ključnih prioriteta kompanije vivo, uz uređaj dolazi kao standard 44 W vivo FlashCharge punjač, USB A za C kabl, kao i providna zaštitna futrola kao deo pakovanja.

Za više informacija o vivo V29 Lite posetite www.vivo.com/rs/products/v29-lite-5g

O kompaniji vivo

vivo je tehnološka kompanija koja stvara odlične proizvode utemeljene na vrednosti zasnovane na dizajnu, sa centralnim fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge. Cilj kompanije je izgradnja mosta između ljudi i digitalnog sveta. Zahvaljujući jedinstvenoj kreativnosti, vivo pruža korisnicima sve ugodniji digitalan život. Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije, koje uključuju Benfen*, sa fokusom na dizajn i korisničko iskustvo, kao i kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane korporacija svetske klase, sa još većim fokusom na društvenu odgovornost.

Okupljanjem i razvijanjem najboljih lokalnih talenata, sa ciljem pružanja vrhunskog kvaliteta, vivo je podržan kroz mrežu razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju i Šijanu, fokusirajući se na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za fotografisanje i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao inteligentnu mrežu proizvodnih baza (uključujući ovlašćeni proizvodni centar), gde proizvodi približno 200 miliona pametnih telefona godišnje. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.

* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro.

O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs

1 Za više informacija o SCHOTT Xensation® Up tehnologiji zaštitnog stakla, posetite internet stranicu kompanije: www.schott.com/en-gb/products/xensation-p1000336/product-variants?tab=xensation-up.

2 Profesionalno testiranje u laboratoriji je pokazalo da vivo V29 ispunjava zahteve IP54 rejtinga (IEC 60529). Ova zaštita štiti telefon od prašine i prskanja vodom tokom svakodnevne upotrebe i nudi poboljšanu izdržljivost

3 Podaci o punjenju se dobijaju iz vivo laboratorijskih testova. Testno okruženje: temperatura okoline i pametnog telefona od 25±1. Uslovi testiranja: 1% kapaciteta baterije, u režimu brzog punjenja, sve telefonske usluge i funkcije su isključene osim govornih poziva, isključenog ekrana i uz korišćenje originalnog standardnog punjača i kabla za prenos podataka. Stvarni podaci mogu da variraju u zavisnosti od okruženja za testiranje, situacije u kojoj se pametni telefon puni, originalne temperature telefona, dugotrajnog trošenja baterije i drugih faktora.

4 Podaci o testiranju su dobijeni iz vivo laboratorijskih testova. Stvarni podaci mogu da variraju u zavisnosti od okruženja za testiranje, dugotrajnog habanja materijala i odgovarajućih priključaka i drugih faktora.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

Širi se mreža bezbrižnih putnika

Advertiser Serbia21. мај 2024.

Galaxy AI u rukama 8,8 miliona ljudi: Revolucija veštačke inteligencije sada stvarno počinje

Advertiser Serbia21. мај 2024.

Održana druga radionica sa Ivanom Minićem i autorima Naše mreže: Mali biznisi su najvitalniji deo privrede i šansa manjih sredina

Advertiser Serbia20. мај 2024.

BELhospice proslavio 20. rođendan: Jubilej posvećen podizanju svesti o palijativnoj nezi u Botaničkoj bašti “Jevremovac“

Advertiser Serbia20. мај 2024.

CEFTA i Zajedničko regionalno tržište su instrumenti za ubrzanu integraciju u EU tržište

Advertiser Serbia16. мај 2024.

A1 Srbija dostigao milionitog korisnika VoLTE tehnologije

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Najnovija linija Samsung AI TV-a i zvučnika već je dostupna u redovnoj prodaji u Srbiji

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Milionska kazna za Epic Games zbog reklama usmerenih na decu

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Knox Journals: Neka je vaša bezbednost uvek pod kontrolom – vaši podaci se koriste tačno onako kako vi smatrate prikladnim

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Poznati modni brend bankrotirao

Advertiser Serbia15. мај 2024.

Kampanja „Dečji svet je veći od ekrana” privukla ogromnu pažnju javnosti!

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Tradicionalni forum menadžera Srpske asocijacije menadžera u znaku AI

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Glovo i Spotify ulaze u partnerstvo i nude Spotify Premium Glovo korisnicima

Advertiser Serbia14. мај 2024.

NELT Grupa i UNICEF formiraju strateško partnerstvo da opreme decu veštinama za 21. vek

Advertiser Serbia14. мај 2024.

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Advertiser Serbia10. мај 2024.