Brendovi

MINJA JUGOVIĆ JANJIĆ, SBB: „Profitabilnost bez društvene odgovornosti neće biti moguća“

Razgovarali smo sa Minjom Jugović Janjić, Marketing Director SBB, o ovogodišnjoj IAA Akademiji u okviru koje je koordinator edukativnog modula pod nazivom „Biznis“…Razgovor vodio Nenad Danilović, glavni i odgovorni urednik izdanja Advertiser Serbia

————————————————–

Edukativni program koji ove godine po osmi put organizuje Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (International Advertising Association, Serbian Chapter), AcademIAA, biće održan u periodu od 16. septembra do 14. decembra 2023. Reč je o jednom od najobuhvatnijih i najbolje rangiranih edukativnih programa u globalnoj IAA mreži.

Ove godine polaznici će imati priliku da čuju preko 30 predavača i panelista. Svaki od modula koordiniraju stručnjaci iz relevantnih oblasti koji iza sebe imaju zavidno iskustvo i izuzetne rezultate. Sadržaj je podeljen na 5 modula: Biznis (koordinatorka: Minja Jugović Janjić, Marketing Director, SBB); Kreativa (koordinator: Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company); Istraživanje i analitika (koordinator: Nikola Kostoski, direktor marketinga, Gomex); Mediji (koordinator: Mile Banić, Managing Director, EssenceMediacom); Digital (koordinatorka: Maja Grbović, Head of Media, Mercator S).

Program je namenjen mladim profesionalcima sa najviše 5 godina iskustva u struci, a preporučuje se studentima, mladim marketarima, preduzetnicima, ali pre svega onima koji su spremni da se posvete ličnom usavršavanju. Tokom prethodnih godina program je završilo više od 200 mladih ljudi.

Prijave traju do 10. avgusta!

——————————————————-

Za početak, molimo vas da predstavite modul čiji ste koordinator: Koji je naziv modula, ko su predavači, koje su teme i koji su edukativni sadržaji svake od pojedinačnih tema?

– Počastvovana sam što ove godine vodim modul Biznis, koji obuhvata različite biznis modele i biznis case-ove, a u kome će učestvovati vodeći stručnjaci lokalnih i svetski poznatih kompanija.

Kroz ovaj modul sprovešćemo vas kroz različite industrije, kako biste stekli širu sliku o tome čime se ovi uspešni biznisi zapravo bave – kako su nastali, kako su se razvijali, sa kojim izazovima su se susretali proteklih godina u vreme digitalne transformacije, kako se bore sa konkurencijom i donose velike rezultate.

Težinu samoj temi svakako daju i fenomenalni predavači – Bojan Kuzmanović (partner u Greenwich Metals Inc), Lazar Bodroža (direktor i kreativni direktor u Metaklinika studio), Ljiljana Ahmetović (CEO, Shoppster), Sanja Rakić (direktorka digitala u United Grupi) i Zorana Popović (producentkinja i vlasnica agencije Fresh production).

Koji su glavni edukativni ciljevi modula čiji ste vi koordinator i kome je ova edukacija namenjena?

– Sagledaćemo različite biznise ali i koja je spona advertajzinga i biznisa i da li biznis bez dobrog advertajzinga može da se uspešno razvija. Želimo da zavirimo dublje u svaki biznis case i da otvorimo prozor u nešto sa čim se do sada verovatno niste susreli, kako biste se možda pronašli u nečem potpuno novom. Ova edukacija je namenjena svim radoznalim mladim profesionalcima koji žele da prošire svoja znanja iz različitih oblasti i koji žele da grade karijeru u ovim dinamičnim industrijama i da menjaju stvari na bolje.

Kako biste opisali poželjni biznis model budućnosti?

– Promene u načinu poslovanja događaju se brže nego ikada. Digitalna era donela je konstantnu promenu poimanja radnog prostora, a nove tehnolgije, poput veštačke ineligencije, ruše barijere i otvaraju nezamislive mogućnosti. Ono što vidim je da će kompanije morati sve više da funkcionišu kao zajednica, da zajedno menjaju tržište, donose inovacije uz fokus na brigu o društvu, zaposlenima i naravno očuvanje planete.

Poslovanje prema ESG standardima je uveliko deo sadašnjosti, ali mislim da će poželjan biznis model budućnosti biti taj da uz prodaju i zaradu, doprinosite vašoj okolini i društvu, kao i da vaš brend kupci prepoznaju kao društveno odgovoran, pre nego samo profitabilan.

U suštini, mislim da profitabilnost bez društvene odgovornosti neće biti moguća.

Uputite poziv svim potencijalnim polaznicima, odnosno preporučite ovogodišnju IAA Akademiju

IAA Akedemija je pravo mesto za sve one koji žele da usvoje praktična znanja iz advertajzinga i različitih biznisa, da se povežu sa razlčitim stručnjacima i da steknu nova znanja. Da njihovo iskustvo, saveti, filozofija, poslovna etika, kultura i uspešni biznis modeli donesu najbolje primere sa ovih prostora i šire.

Ova akademija spaja svet klijenata i agencija, kreativnog i pratično primenjenog, profesionalnog i prijateljskog, analititičnog i apstraktnog, iskusnih i budućih profesionalaca koji nesebičnom razmenom otvaraju mnoga vrata.

 

Autor: Nenad Danilović
Izvor: Advertiser Serbia

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Infinum je prva hrvatska developerska agencija sa sertifikatom Poslodavac Partner

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Za četvrt veka cena srebra skočila za gotovo 575 odsto – Analitičari veruju da ovaj plemeniti metal postaje “novo” zlato

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Forum Menadžera “What can AI do for you?”

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Samsung Electronics proglašen za broj 1 na globalnom tržištu OLED monitora

Advertiser Serbia8. мај 2024.

Kako na decu utiče prekomerno izlaganje ekranima?

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Najveći stručnjaci iz industrije luksuza po prvi put u Beogradu na The Luxury Network Adria Insight Series

Advertiser Serbia30. април 2024.

Zbog prekomerne upotrebe digitalnih uređaja, deca gube interesovanja za svakodnevne aktivnosti!

Advertiser Serbia30. април 2024.

Poslanici EP pisali Lidlu, Coca-Coli i drugim kompanijama: „Ne reklamirajte se na proruskim medijima na Balkanu“

Advertiser Serbia29. април 2024.

Budućnost brige o zdravlju staje na vaš zglob

Advertiser Serbia29. април 2024.

CEFTA i WB6 CIF se ujedinjuju kako bi osnažili glasove preduzeća

Advertiser Serbia29. април 2024.

BELhospice završio još jednu trku na Beogradskom maratonu za podršku onkološkim pacijentima

Advertiser Serbia29. април 2024.

SBB obeležio Međunarodni dan devojčica u IKT-u

Advertiser Serbia25. април 2024.

Baby Food Factory uz Beogradski maraton

Advertiser Serbia25. април 2024.

Predstavljena najnovija linija Samsung televizora i saundbarova – Dolazi nova Samsung AI TV era

Advertiser Serbia25. април 2024.