Festivali

Slovenački stručnjaci su takođe u redovima ovogodišnjeg žirija Effie® Europe

Evropski program najefektivnijih radova Effie Europe 2023 pozvao je ove godine u svoje redove čak 6 slovenačkih predstavnika koji će učestvovati u međunarodnom žiriju i nagraditi Ideje koje rade.

 

Žirijem će kopredsedavati Ayesha Walawalkar, šefica strategije u Mullenlowe Group UK i Catherine Spindler, zamenica generalnog direktora LACOSTE.

Tomaž Žontar, šef razvoja usluga i inovacija u Europlakatu, i Zenel Batagelj, osnivač i partner u Valiconu, učestvovaće u prvostepenom žiriju Multi-market & Positive Change. Prvostepeni žiri biraće ovogodišnje finaliste između 29. septembra i 8. oktobra.

Leon Korošec, direktor zimskog sektora i potpredsednik Elan grupe, pomoći će u određivanju najefikasnijih i najuspešnijih kampanja u drugostepenom žiriju Multi-market & Positive Change, koji će svoj rad obavljati 19. i 20. oktobra 2023.

Špela Žorž, direktorica agencije SHIFT i Klavdija Vidic, direktorica marketinga i razvoja Atlantic Grupe, učestvovaće u prvostepenom žiriju Best of Europe od 29. do 8. oktobra.

Nina Usnik, direktor marketinga kompanije Telemachu, učestvovaće u drugoj fazi žirija Best of Europe, koja će se održati 23. i 24. oktobra pod pokroviteljstvom partnera Google.

Effie Awards Europe biće održan 5. decembra 2023. u Briselu, kada će zasedati i žiri za Grand Effie Awards, koji će nagraditi najefikasnije radove u godini i postaviti merila efektivnosti za naredni period.

Ceo žiri možete pogledati na linku.

Prijave za radove u Effie Europe su već u toku, prvi rok za prijavu je 22. septembar 2023. Slovenački kandidati mogu prijaviti svoje kampanje u kategorijama Multi-market in Positive change ali ne i u Best of Europe 2023, jer nijedan slovenački Effie nije dodeljen u 2022.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Festivali

Iskoristite veliku pre-summer sale akciju za SoMo Borac ulaznicu

Advertiser Serbia20. мај 2024.

Sean Poropat, kreativni direktor i suosnivač Studija Sonda, pozvan je u žiri ovogodišnjeg Cannes Lions festivala

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Sean Poropat i Ivan Golubić predstavljaju hrvatsku kreativnost u žiriju Cannes Lionsa

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Poznati finalisti Effie Awards Serbia 2024

Advertiser Serbia25. април 2024.

Pripremite kalendare, poznat je datum 12. izdanja SoMo Borca!

Advertiser Serbia24. април 2024.

Mr.Goodvertising u Beogradu u okviru „Kampanje sa svrhom 2024″ Warm Up-a

Advertiser Serbia18. април 2024.

Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija

Advertiser Serbia16. април 2024.

Kreativna kampanja „Susjedi“ agencije Futura DDB nagrađena je bronzom na IdejaX takmičenju

Advertiser Serbia15. април 2024.

Na Danima komunikacija objavljeni dobitnici prestižnih nagrada za najefektivnije marketinške projekte

Advertiser Serbia14. април 2024.

Regionalna nagrada za Iskrenost otišla u ruke Agencije DRV

Advertiser Serbia14. април 2024.

Titula najbolje digitalne kampanje u Hrvatskoj pripala Valamar Rivieri i SeekandHitu!

Advertiser Serbia14. април 2024.

BBDO Zagreb je agencija godine IdejeX, Imago Ogilvy osvajač Grand Prixa, a Kraš najbolji oglašivač IdejeX

Advertiser Serbia13. април 2024.

Počelo najveće izdanje Dana komunikacija

Advertiser Serbia12. април 2024.

Stručnjaci širom regije na BalCannesu nagradili najbolje kreativce BiH, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije

Advertiser Serbia12. април 2024.

Prvi AI asistent komunikacijske industrije: DK Sidekick je novi član organizacionog tima Dana komunikacija

Advertiser Serbia10. април 2024.