Istraživanja

Digital Day 2023 – FOR BETTER WEB

Istraživanja

Konferencija Digital Day 2023 održana je 18. maja pod sloganom “FOR BETTER WEB”.

 

Prvi utisak koji se nameće nakon što su mnogobrojni učesnici imali prilike da saslušaju vrhunske stručnjake kao predavače i paneliste konferencije je još jasniji: današnji Internet prostor u kome poslujemo i provodimo vreme jeste manjkav, ali ima i te kako prostora za dalji rast i razvoj, unapređivanje, inkluzivnost i podršku kada su u pitnaju kreativnost, ideje i inicijative.

ADEX istraživanje: Budžeti veći preko 15% u 2022. godini.

Đorđe Bukinac iz agencije GroupM je kao prvi učesnik predstavio rezultate IAB AdEx izveštaja za 2022. o stanju digitalnog oglašavanja u Srbiji i Evropi.

Tokom prošle godine, sredstva izdvojena u Srbiji za digitalni advertajzing iznosila su preko 83 miliona evra, uz zabeležen godišnji rast od 15.5%.

Ulaganja u Social i Video i dalje prednjače, Local Display je zabeležio rast ulaganja prvi put nakon dve godine, ali i dalje je činjenica da su ulaganja po glavi stanovnika među najnižima u Evropi. Kod nas je ovaj iznos nešto malo više od 12 evra, dok je evropski prosek 115.

Ovo godišnja Digital Day 2023 konferencija posvećena je raspravi o ključnim temama koje oblikuju budućnost digitalnih medija i komunikacije. Učesnici su se fokusirali na inovacije, izazove i mogućnosti koje pruža digitalno okruženje.

Konferencija je okupila stručnjake iz različitih industrija kako bi razgovarali o trendovima i strategijama u digitalnim medijima i komunikaciji. Učesnici su istakli značaj prilagođavanja sadržaja potrebama publike i korišćenja podataka za personalizaciju i uspeh sadržaja.

Govornici su takođe diskutovali o digitalizaciji bankarstva, izazovima monetizacije sadržaja na internet portalima, kao i o transformaciji prikupljenih podataka u kreativne narative.Panel diskusije su se bavile temama privatnosti, sigurnosti i transparentnosti u digitalnim medijima, pojavom i upotrebom veštačke inteligencije, trgovinom na internetu, kao i redefinisanjem digitalnog dijaloga i poboljšanjem online komunikacije.

Digital Day konferencija je pružila učesnicima priliku da se upoznaju sa najnovijim trendovima i praksama u digitalnoj industriji. Konferencija je naglasila važnost prilagođavanja promenama i kreativnog korišćenja podataka kako bi se izgradili jači odnosi sa publikom i ostvario uspeh u digitalnom okruženju.

Konferencija je okončana dodelom tradicionalnih MIXX Awards nagrada za najbolje digitalne kampanje i projekte i zatvorena je odgovarajućom zabavom.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Istraživanja

Sedmični pregled gledanosti televizije od 6. do 12. maja 2024

Advertiser Serbia13. мај 2024.

Gejming industrija Srbije povećala prihode i broj zaposlenih

Advertiser Serbia22. април 2024.

Samsung 15. godinu zaredom vodeći na globalnom tržištu sistema digitalnog oglašavanja

Advertiser Serbia12. април 2024.

IAB-a Croatia: Hrvatsko tržište online oglašavanja stabilno raste – u 2023. godini zabeleženo je povećanje za 21%

Advertiser Serbia11. април 2024.

Samsung Electronics već 18 uzastopih godina na vrhu globalnog tržišta televizora

Advertiser Serbia10. април 2024.

Sedmični pregled gledanosti televizije od 25. do 31. marta 2024

Advertiser Serbia1. април 2024.

Uz CEFTA pravila o sprečavanju geoblokiranja do jednakih uslova u internet trgovini

Advertiser Serbia26. март 2024.

Sedmični pregled gledanosti televizije od 04. do 10. marta 2024

Advertiser Serbia13. март 2024.

Prvi program RTS-a i dalje najgledaniji – u februaru svakodnevno uz RTS 1 više od 2.600.000 gledalaca

Advertiser Serbia5. март 2024.

Teme na DIDS-u 2024: Istraživanje o prevenciji bezbednosnih rizika, društveni inženjering kao bezbednosna pretnja

Advertiser Serbia4. март 2024.

Indeks nevidljivog tereta koji je pokrenuo Samsung otkriva skriveno opterećenje svakodnevnim kućnim poslovima među Evropljanima

Advertiser Serbia12. фебруар 2024.

Sedmični pregled gledanosti televizije od 22. do 28. januara 2024

Advertiser Serbia31. јануар 2024.

Gledanost TV programa s nacionalnom pokrivenošću u 2023

Advertiser Serbia26. јануар 2024.

Deficit kvalifikovane radne snage na tržištu rada u 2023

Advertiser Serbia16. јануар 2024.

Direct Media United Solutions odlučivanje zasnovano na marketing podacima podiže na viši nivo

Advertiser Serbia12. јануар 2024.