Šta se dešava s motorom kada ne promenite ulje 100.000 kilometara?

Dok se česte izmene ulja u vozilima s pogonom na unutrašnje sagorevanje smatraju rutinskim, postoje slučajevi ekstremnog zanemarivanja kod iznenađenih automehaničara.

Većina proizvođača automobila predlaže intervale zamene ulja od 6 do 12 meseci, ili nakon pređenih 10.000 do 15.000 kilometara.

Nažalost, ovaj Seat Leon 1.8 TSI proveo je puno više vremena na putevima između servisa, što dokazuje stanje ulja u motoru.

Španski kompaktni hatchback došao je u servis sa „check-engine“ lampicom, samo da bi pregled pokazao da vlasnik nije zamenio ulje 100.000 kilometara, navodi Jutarnji.hr.

Ova crna viskozna masa koja izgleda kao nekakav gusti sirup, davno je započela život kao svetlo motorno mazivo. Ova vrsta ulja verovatno je izazvala štetu na motoru, koji je u ovom slučaju široko korišćeni 1,8 litarski četvorocilindraš VW grupe s turbom.

 

Jadni auto je u poslednjim pokušajima da spasi svoje umiruće srce pokušao da upozori vozača lampicom „check-engine-a“, šaljući grešku zbog neispravnosti varijatora bregastog vratila.

Video je prvo objavio TikTok korisnik @cundo110, i uključen je u kompilaciju koju je na YouTube zatim objavio kanal Just Rolled In. Ako mislite da se ova vrsta nezgoda dešava samo u starim polovnim vozilima, razmislite još jednom. U navedenom videu imamo priliku da vidimo isti slučaj zanemarivanja, ovoga puta u Ford Mustangu Shelby GT500 prethodne generacije.

Vlasnik automobila došao je po novo kvačilo kada je mehaničar shvatio da ulje nije menjano 75.000 kilometara. Stanje ulja u 5,4 litarskom V8 bilo je loše kao što možete i očekivati.

Video uključuje i neke druge zanimljive slučajeve poput Land Rovera Discovery Sporta kojem benzin puni rezervoar rashladne tečnosti umesto rezervoara benzina.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.