Capital.ba

Amerikanci za “Crni petak” potrošili više od devet milijardi dolara

28.11.2022. / 9:00

VAŠINGTON – Američki potrošači su tokom ovogodišnjeg “Crnog petka” potrošili, i to isključivo na onlajn šoping, rekordnih 9,12 milijardi dolara tokom ovogodišnjeg “Crnog petka”, pokazuju podaci kompanije Adobe.

black friday

Foto: Pixabay

Onlajn potrošnja porasla je za 2,3 odsto tog dana, zahvaljući prije svega potrošačima koji su čekali popuste, saopštio je ogranak te kompanije, Adobe Analitiks.

Sam Adobe Analitiks, koji mjeri e-trgovinu analizom transakcija na veb lokacijama, ima pristup podacima koji pokrivaju kupovine kod 85 od 100 najboljih internet prodavaca u Sjedinjenim Državama.

Prije toga je predviđano da će prodaja za Crni petak porasti za skromnih jedan odsto.

Adobe očekuje da će sajber ponedjeljak ponovo biti najveći dan za kupovinu na mreži u sezoni, sa 11,2 milijarde dolara potrošnje.

Očekivalo se da će potrošači pohrliti u prodavnice nakon što je pandemija ugrozila kupovinu u prodavnicama u protekle dvije godine, ali u petak prodavnice su privukle manje prometa nego obično.

Amerikanci su se okrenuli pametnim telefonima da bi obavili praznične kupovine, a podaci iz Adobe pokazuju da je mobilna kupovina predstavljala 48 odsto svih digitalnih prodaja “Crnog petka“. Blic

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!