');
Blic Biznis

Momirović: Nedostaje materijal za gradnju Moravskog koridora

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je danas da građevinari na izgradnji Moravskog koridora imaju mnogo problema sa obezbeđivanjem materijala za gradilište, pre svega sa kamenom.

Slušaj vest
0:00/ 0:00
Tomislav Momirović Foto: Rade Prelić / Tanjug
Tomislav Momirović

Momirović je zajedno sa gradonačelnicom Kruševca Jasminom Palurović obišao radove na izgradnji mosta na Deonici 2 Moravskog koridora kod Kruševca.

Blic preporučuje

On je istakao da ljudi treba da znaju da na gradilištu ima puno problema, bez obzira na napredak koji je kontinuiran.

"Mi imamo jako mnogo problema sa obezbeđenjem materijala za gradilište, pre svega sa kamenom. Apelujem i molim ljude. Mi ovaj kamen ne možemo da donesemo sa Meseca već moramo da ga donesemo iz okoline, Kruševca, Paraćina ili Trstenika,i da ga ugradimo u auto-put. To je jedini način da ga brzo pustimo u saobraćaj. Svaki drugi način znači ozbiljne troškove za građane Srbije i mi to ne smemo da dozvolimo", poručio je Momirović.

On je naglasio da to nije ekološki problem, već da je reč o privremenim rešenjima koji će obezbediti izgradnju auto-puta.

"Molim sve ljude koji su deo problema da se uozbilje, jer ovi projekti nemaju alternativu. Jer mi moramo ovim auto-putem da spojimo Kruševac i Čačak, centralnu sa istočnom Srbijom. Da spojimo Trstenik, Vrnjačku banju, Chićevac sa auto-putem i da stvorimo novu perspektivu za sve ljude i kompanije koji rade na tom koridoru", apelovao je ministar.

Momirović je istakao da je veoma ponosan na ono što se radi na Moravskom koridoru i da je reč o radovima koji se ne pamte decenijama i u kojima učestvuje više od 3.500 radnika

"Rekao sam građevinarimae da se fokusiraju na deo do Krusevca. Moramo auto-put, odnosno Koridor 10, da spojimo sa Kruševcom da svi građani vide benefite auto-puta. Ovo će biti najbolji auto-put ne samo u Srbiji, nego u celoj jugoistočnoj Evropi. Ovo će biti najširi i prvi digitalni auto-put u Srbiji. Ovo je nešto potpuno novo u izgradnji auto-puteva", istakao je Momirović.

Deonica 2 je ukupne dužine 54 kilometra i obuhvata saobracajnicu budućeg Moravskog koridora od Kruševca do Adrana.

Duzina mosta na 29 kilometru biće blizu 500 metara.