Internet

YouTube će prikazivati pet reklama umesto dve pre početka videa?

Internet

YouTube, platforma za deljenje videa, koja je u vlasništvu kompanije Google, trenutno testira funkciju koja se neće dopasti velikom delu korisnika.

 

Prema navodima nekih korisnika na društvenim mrežama, tokom septembra je popularna platforma tiho implementirala novi format prikaza reklama.

Korisnici, koji koriste besplatnu verziju servisa i nemaju pretplatu na YouTube Premium bi ubuduće mogli da budu primorani da gledaju pet reklama, pre nego što njihov video počne.

Ova vest je odjeknula, nakon što je određeni broj korisnika počeo da se žali na Twitter-u i Reddit-u. Oni ističu da im se prikazuje pet reklama umesto dve, pre nego što im je omogućeno da gledaju izabrani YouTube video.

YouTube je objavio i zvanično saopštenje po ovom pitanju. Iz kompanije ističu da bi situacija sa prikazom pet reklama mogla da se pojavi YouTube korisnicima, sa određenim formatom reklama pod nazibom „bumper ads„.

Prema navodima kompanije, ove reklame su kratkog formata i uobičajeno su duge šest sekundi. Nažalost, ne mogu da se preskoče.

Trenutno, ne prikazuje se svim YouTube Free korisnicima pet reklama pre početka videa, što znači da kompanija ovu opciju testira kod određene grupe izabranih ljudi.

U ovom trenutku, najveći broj YouTube Free korisnika vidi dve reklame pre početka videa, a nije poznato kada će format sa pet reklama biti isporučen svim korisnicima platforme.
 

Izvor: B92

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Internet

Evropska komisija istražuje Metu oko zaštite dece na platformama

Advertiser Serbia16. мај 2024.

Safari će koristiti AI za blokiranje reklama sa bilo kog sajta

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Glavna snaga TikToka je njegov algoritam, a evo po čemu je tako poseban i specifičan

Advertiser Serbia29. април 2024.

Snap signalizira da novi model oglasa pronalazi publiku, deonice skočile

Advertiser Serbia29. април 2024.

ByteDance ne želi da proda TikTok, radije će ugasiti aplikaciju u SAD-u

Advertiser Serbia26. април 2024.

YouTube testira novi format reklama

Advertiser Serbia26. април 2024.

Prihod firme Meta u prvom kvartalu 2024. porastao za 27 odsto na 36,46 milijardi dolara

Advertiser Serbia25. април 2024.

Bajden potpisao zakon – kineskoj kompaniji rok od devet meseci da proda TikTok

Advertiser Serbia25. април 2024.

Sajber kriminal je jedna od najunosnijih prevara na svetu – saznajte kako da zaštitite svoje poslovanje

Advertiser Serbia24. април 2024.

ByteDance je potrošio 7 miliona dolara na lobiranje i reklame za borbu protiv zabrane TikTok-a u SAD

Advertiser Serbia24. април 2024.

A1 escape room „Izgubljeni IDentitet“ posetilo više od 4.000 ljudi

Advertiser Serbia18. април 2024.

Društvena mreža X uvodi pretplatu za nove korisnike

Advertiser Serbia17. април 2024.

IAB-a Croatia: Hrvatsko tržište online oglašavanja stabilno raste – u 2023. godini zabeleženo je povećanje za 21%

Advertiser Serbia11. април 2024.

Održana konferencija „Internet dijalog 2024“ posvećena veštačkoj inteligenciji

Advertiser Serbia11. април 2024.

Usluge elektronske trgovine do 2027. koristiće oko 4,5 miliona građana

Advertiser Serbia5. април 2024.