');
Najnovije vesti
Blic Slobodno vreme

Hyundai Srbija se pridružuje globalnoj kampanji pod nazivom Goal of the century povodom FIFA Svetskog prvenstva 2022

Ove godine, povodom proslave FIFA Svetskog prvenstva 2022™, Hyundai Motor se fokusira na novi gol – Goal of the century (Gol ili cilj veka). Podržan vrhunskim timom iz sveta fudbala, muzike, umetnosti, fotografije i mode, Hyundai ima cilj da pokrene svet u pravcu održivog razvoja. Mogu se uključiti svi koji to žele, širom sveta, na više različitih načina.

Slušaj vest
0:00/ 0:00
. Foto: Promo
.

Gol veka. Ujedinjeni svet za održivi razvoj.

Za kompaniju Hyundai postoje mnogo veći golovi od fudbalskih. Kompanija Hyundai se globalno suočava sa jednim od najvećih izazova, a to je odgovor na pitanje kakav svet ostavljamo budućim generacijama. Ovo je izazov koji se neće rešiti preko noći i nijedan igrač ne igra sam. Postalo je važnije nego ikada da se svi ujedinimo u ovoj utakmici. Sa inicijativom Goal of the century (Gol ili cilj veka), Hyundai koristi moć fudbala da ohrabri sve da se udruže i postignu jedan veliki gol –održivi razvoj planete.

Za Hyundai, održivi razvoj znači više od toga da sutra bude zelenije. Za Hyundai to znači razmišljati o budućnosti naše planete stvaranjem ekosistema i tehnologija koje imaju moć da prežive u vremenu koje dolazi. Tek kada zajedno delujemo za bolju i zdraviju budućnost, možemo zaista da ostvarimo našu viziju „Napretka za čovečanstvo“. Kao inovator u stvaranju rešenja za mobilnost, Hyundai oseća snažnu odgovornosti za održivi razvoj. Sa ciljem da do 2045. postigne neutralnost emisije ugljenika, Hyundai doprinosi stvaranju održivije planete smanjenjem ugljenika u svim fazama proizvodnje i rada. Za Hyundai sutra počinje danas.

.
Foto: Promo
.

Fudbal ima moć da pokrene ljude

Hyundai veruje da svako od nas ima uticaj da svet postane bolje mesto i to želi da postigne globalnom inicijativom „Goal of the century“, u želji da inspiriše i pokrene svakog pojedinca da tome doprinese koristeći univerzalnu snagu fudbala.

Ne postoji sport na svetu koji ima veći uticaj, dopire do više ljudi, prelazi više granica i prevazilazi više društvenih razlika od fudbala. Kao dugogodišnji partner različitih fudbalskih klubova i velikih događaja, Hyundai je iskusio ogroman uticaj fudbala tokom godina. Fudbal ima moć da pokrene i angažuje ljude širom sveta, da ih ujedini i okupi za jedan veliki cilj. Gol u fudbalu je ono zbog čega se ljudi okupljaju u slavlju i navijaju. Gol ujedinjuje hiljade ljudi kada je postignut, na terenu i van njega

Hyundai Motor globalno promoviše inicijativu Goal of the century u saradnji sa okupljenim timom pod nazivom Team Century koji čine fudbalska legenda Stiven Džerard, članovi svetski poznatog muzičkog benda BTS jedni od najuticajnijih globalnih umetnika u svetu koji su stalno uključeni u društvene akcije, savremeni umetnik Lorenco Kvin koji doprinosi timu svojim moćnim skulpturama i komentarima o klimatskim promenama, vizionarski modni dizajner i kreativni direktor kompanije Moschino, Džeremi Skot, nagrađivana fotografkinja Niki Vu i Avganistanka Nadia Nadim, jedna od najboljih ženskih igrača Danske-

.
Foto: Promo
.

Hyundai Srbija Goal of the century

Hyundai Srbija podržava globalnu inicijativu održivog razvoja tako što će za svaku obavljenu test vožnju u salonima širom Srbije donirati jednu sadnicu za pošumljavanje u saradnji sa nevladinom organizacijom „Zeleni razvojni centar” i akcijom Posadi svoj hlad. Osim toga, Hyundai Srbija sponzoriše školu fudbala fudbalskog kluba Gardoš koji je posvećen socijalnoj inkluziji dece u sport.

Još jedan način promocije Svetskog prvenstva u fudbalu je nagradni turnir a dva najuspešnija učesnika, pobednike turnira i njihove saputnike očekuje vredna nagrada, odlazak u Katar na Svetsko prvenstvo u fudbalu, gde će navijati za nacionalni tim na utakmici protiv Brazila 24. novembra ove godine.