Internet

Reklame i na zaključanom ekranu pametnog telefona

Internet

Korisnici pametnih telefona koji koriste Google-ov Android mogli bi već za dva meseca, umesto omiljene fotografije ili zaštite ekrana da gledaju reklame. Barem u SAD-u.

 

Kako javlja TechCrunch, indijska oglašivačka kompanija, Glance, u pregovorima je s američkim teleoperaterima o lansiranju nekoliko modela pametnih telefona koji bi na zaključanim ekranu prikazivali oglase i promotivne poruke.

Glanceov „dinamički“ zaključani ekran prikaziao bi vesti, video snimke, igrice i oglase, koje bi korisnici videli pre otključavanja svog telefona. Naravno, zavisno od korisnikovih navika i želja, sadržaj će biti prilagođen. Oglase se može isključiti, ali korisnici za to moraju da zagrebu malo dublje u postavke telefona.

Ako vam je ideja o oglasima na zaključanom ekranu potpuno odbojna, dovoljno je reći da u Aziji, u ovoj usluzi „uživa“ oko 400 miliona korisnika pametnih telefona.

A da bi istim putem mogao krenuti i Apple, govori informacija prema kojoj će nova verzija iOS-a imati mogućnost prikazivanja sadržaja na zaključanom ekranu. Istina, iz Applea, su naveli kako pod „sadržajem“ misle na vesti, podsetnike, kalendar, poruke i slično. Ali nisu izrčito rekli da neće biti i oglasa.

Uostalom, zaključani ekran neiskorićteno je blago za oglašivače. Prema podacima koje je objavio Glance, korisnici dnevno u proseku otključaju svoj pametni telefon 70 puta, a devet od 10 puta prvo pogledaju zaključani ekran telefona.

 

Izvor: Zimo.hr

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Internet

Safari će koristiti AI za blokiranje reklama sa bilo kog sajta

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Glavna snaga TikToka je njegov algoritam, a evo po čemu je tako poseban i specifičan

Advertiser Serbia29. април 2024.

Snap signalizira da novi model oglasa pronalazi publiku, deonice skočile

Advertiser Serbia29. април 2024.

ByteDance ne želi da proda TikTok, radije će ugasiti aplikaciju u SAD-u

Advertiser Serbia26. април 2024.

YouTube testira novi format reklama

Advertiser Serbia26. април 2024.

Prihod firme Meta u prvom kvartalu 2024. porastao za 27 odsto na 36,46 milijardi dolara

Advertiser Serbia25. април 2024.

Bajden potpisao zakon – kineskoj kompaniji rok od devet meseci da proda TikTok

Advertiser Serbia25. април 2024.

Sajber kriminal je jedna od najunosnijih prevara na svetu – saznajte kako da zaštitite svoje poslovanje

Advertiser Serbia24. април 2024.

ByteDance je potrošio 7 miliona dolara na lobiranje i reklame za borbu protiv zabrane TikTok-a u SAD

Advertiser Serbia24. април 2024.

A1 escape room „Izgubljeni IDentitet“ posetilo više od 4.000 ljudi

Advertiser Serbia18. април 2024.

Društvena mreža X uvodi pretplatu za nove korisnike

Advertiser Serbia17. април 2024.

IAB-a Croatia: Hrvatsko tržište online oglašavanja stabilno raste – u 2023. godini zabeleženo je povećanje za 21%

Advertiser Serbia11. април 2024.

Održana konferencija „Internet dijalog 2024“ posvećena veštačkoj inteligenciji

Advertiser Serbia11. април 2024.

Usluge elektronske trgovine do 2027. koristiće oko 4,5 miliona građana

Advertiser Serbia5. април 2024.

Alphabet razmatra davanje ponude za HubSpot

Advertiser Serbia5. април 2024.