Konferencije

ROBERT ČOBAN, Color Press Group: „Važnost PR-a je danas možda čak i veća nego ikada ranije“

U susret predstojećoj PRO PR konferenciji, koja će ove godine biti održana od 1. do 4. juna u Termama „Olimia“ u Sloveniji, razgovarali smo sa istaknutim predavačima koji će govoriti u okviru ovog renomiranog konferencijskog događaja posvećenog PR struci i komunikaciji sa javnostima, u organizaciji Apriori World, na čelu sa Danijelom Koletićem. Ovog puta, čast je pripala Robertu Čobanu, Predsedniku Color Press Group (CPG)…Razgovor vodio Nenad Danilović, glavni i odgovorni urednik izdanja Advertiser Serbia

 

Molim vas da predstavite sadržaj vašeg predavanja koje ćete održati na predstojećoj PRO PR Conference

– S obzirom da naša kompanija Color Press Group ove godine slavi 30 godina postojanja, govoriću o tome kako je bilo raditi u medijskoj i komunikacijskoj industriji od 1992 do danas – tokom ratova na Balkanu 90-ih godina, hiperinflacije, NATO bombardovanja, ubistva Premijera Republike Srbije, globalne ekonomske krize, izmenjenih uslova konzumacije medijskih sadržaja (pojava pametnih telefona), pandemije korona virusa, i konačno, novog rata u Evropi (ruska agresija na Ukrajinu).

Koje je vaše mišljenje o položaju i značaju PR struke u savremenoj ekonomiji? Koji su glavni problemi sa kojima se PR susreće?

– Važnost PR-a je danas možda čak i veća nego ikada ranije, jer poruke trenutno dopiru do ogromnog broja korisnika putem društvenih mreža. Najbolji primer za to je način na koji predsednik Ukrajine Volodimir Zelenski upravlja svojim PR-om u ratu sa Rusijom. Ovo važi i za politiku i za ekonomiju.

Navedite bitne karakteristike uspešnog PR profesionalca

– Jedna od njih je stalno učienje jer ono što ste naučili na fakultetu uglavnom nije dovoljno da biste bili uspešni u svom poslu. Tu je i spremnost da se pridržavate slogana „Promeni se ili umri“ jer se jednostavno morate svakodnevno prilagođavati novim uslovima koji nas često iznenađuju. Konačno, kombinacija „Starog Sveta“ i „Novog Sveta“, što znači kombinovanje vrednosti i znanja „Starog Sveta“ i tehnoloških mogućnosti „Novog Sveta“. Takođe, potrebno je da kombinujete globalno znanje i iskustvo koje vam omogućavaju licence (u medijima ili PR) sa lokalnim iskustvima i posebnostima.

Uputite poziv potencijalnim posetiocima da posete ovogodišnju PRO PR Conference

– Mislim da bi, pored profesionalaca iz PR agencija i PR-ova iz velikih kompanija i državnih institucija, bilo dobro pozvati što više ljudi koji uspešno sprovode svoj lični PR, kako na društvenim, tako i na tradicionalnim medijima.

 
Autor: Nenad Danilović
Izvor: Advertiser Serbia

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Konferencije

Učenje, odučavanje i ponovno učenje – osnova je uspeha za budućnost poslovanja

Advertiser Serbia17. мај 2024.

Tradicionalni forum menadžera Srpske asocijacije menadžera u znaku AI

Advertiser Serbia14. мај 2024.

Da li su gradovi pokretači promena u društvu?

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Forum Menadžera “What can AI do for you?”

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Vrhunska tehnologija kao jedna od ključnih tema NEM Dubrovnika 2024

Advertiser Serbia8. мај 2024.

Prelaz na održivo društvo promeniće sve i svakoga

Advertiser Serbia3. мај 2024.

NEM Dubrovnik 2024 otkriva dodatne zanimljivosti iz agende

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Najveći stručnjaci iz industrije luksuza po prvi put u Beogradu na The Luxury Network Adria Insight Series

Advertiser Serbia30. април 2024.

MANUELA ŠOLA, Komunikacijski laboratorij: „Cilj nam je stvoriti zajednicu okrenutu prema budućnosti”

Advertiser Serbia29. април 2024.

NEM Dubrovnik 2024 otkriva delove programa: Glavni govornici, razna predstavljanja i uvidi u TV industriju

Advertiser Serbia29. април 2024.

Pripremite kalendare, poznat je datum 12. izdanja SoMo Borca!

Advertiser Serbia24. април 2024.

Najveća IT konferencija za mlade – Dobro Došli na OPEN IT 18

Advertiser Serbia19. април 2024.

BEST design WEEK – Dizajn je svuda

Advertiser Serbia17. април 2024.

Više od 145 relevantnih kupaca TV sadržaja na NEM Dubrovniku 2024

Advertiser Serbia16. април 2024.

Šta pijanisti i biznis lideri imaju zajedničko? Virtuoz Gomez deli vredna znanja o motivaciji timova

Advertiser Serbia11. април 2024.