Читај ми!

Sva deca zaslužuju čistu odeću – nova kampanja "Henkela" kao podrška organizaciji SOS Dečija sela Srbija

"Henkelov" brend "Persil", u partnerstvu sa organizacijom SOS Dečija sela Srbija, pokrenuo je projekat čija je poruka da "Sva deca zaslužuju čistu odeću". Tokom februara i marta svakom kupovinom "Persil" deterdženta postajete deo misije, a to je da se obezbedi 144.000 kilograma čistog veša za decu, mlade i porodice koje podržava organizacija SOS Dečija sela Srbija.

Marketing menadžerka u kompaniji "Henkel" Ivana Mladenović kaže da prljava odeća često sprečava decu da bezbrižno provedu svoje detinjstvo i pokažu talente.

"Ovom kampanjom želimo da obezbedimo da svako dete ima pristup čistoj odeći i da mu prljava odeća ne bude prepreka za ono što želi. Naš cilj je da pomognemo rešavanju higijenskog siromaštva i drago nam je da imamo partnere kao što je organizacija SOS Dečija sela Srbija. Pozivamo vas da nas podržite u ovoj misiji i da zajedničkim snagama obezbedimo 144.000 kilograma čistog veša", istakala je Mladenovićeva.

Nacionalna direktorka SOS Dečija sela Srbija Vesna Mraković Jokanović ističe da se saradnja kompanije "Henkel" i te organizacije nastavlja i u 2022. godini.

"Poruka kampanje 'Sva deca zaslužuju čistu odeću' predstavlja samo jedan segment naše misije koja kaže da sva deca zaslužuju da žive u toplom, bezbednom i podsticajnom okruženju, kako bi izrasla u zdrave, uspešne i srećne osobe. Pored doma punog ljubavi i podržavajuće sredine, važan preduslov za zdravo odrastanje je redovna higijena. To je, pored snažnog osećaja društvene odgovornosti, tačka susreta kompanije 'Henkel' i naše organizacije", istakla je Mraković Jokanovićeva.

Poznato je da higijensko siromaštvo izuzetno negativno utiče na razvoj dece. Ne samo na njihovo zdravlje, već i na samopouzdanje, dobrobit, međuljudske odnose i budućnost.

Kao odgovorna kompanija, "Henkel" je prepoznao značaj ovog problema, te je na globalnom nivou doneo odluku o važnosti podizanja svesti javnosti o istom i njegovom rešavanju.

O "Henkelu"

"Henkel" posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama.

"Henkelov" sektor Adhezivi tehnologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu.

Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, "Henkel" zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta.

Osnovan 1876. godine, "Henkel" iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2021. godini, kompanija "Henkel" ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi evra. "Henkel" zapošljava više od 53.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkom svrhom, kao i zajedničkim vrednostima.

Kao priznati lider u održivosti, "Henkel" se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. "Henkelove" prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.com.

уторак, 16. април 2024.
20° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво