Balenciaga se fokusira na Metaverse i digitalnu modu. Čuvena modna kuća je objavila kako su napravili celo poslovno odeljenje koje će biti usmereno na razvoj digitalne ponude u Metaversu, odnosno virtuelnim svetovima.

To je pre nekoliko dana potvrdio CEO kompanije Cédric Charbi i objasnio da žele da bolje iskoriste marketinške mogućnosti širećeg Metaversa.

“Mogućnost korišćenja [digitalne mode] je tačka koja nedostaje, ali tu se prave gigantski koraki svakog dana”, rekao je Charbi na godišnjem VOICES The Business of Fashion okupljanju.

“Sada je vrhunac interakcije sa luksuznim brendom da klikneš Like ili komentarišeš ili kupiš nešto. Mislim da je vreme za sledeći nivo.”

Balenciaga je već ranije predstavila kolekciju u okviru Fortnite čime je pokrenula interesovanje za digitalnu modu.

Da li to znači da ćete uskoro moći da kupujete digitalne predmete i njih predstavljate na društvenim mrežama i igrama? Verovatno! I to je tek početak.