Magazin Srbija

PIO fond plaća 50.000 € brendiranje kišobrana i termosa, posao dobila agencija za zapošljavanje

Foto: Stefana Savić

Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje (PIO) će izradu novogodišnjih čestitki, obaveštenja penzionerima, ali i brendiranje različitih predmeta platiti 5,9 miliona dinara (50.000 evra), piše u odluci o dodeli ugovora.

Toliko će za ove usluge dobiti izabrana firma Smart Match Solutions iz Beograda.

Izabrani ponuđač će za potrebe PIO fonda štampati zidne i stone kalendare sa logoom Fonda, kao i znake i logoe na kišobranima, majicama, pomoćnim baterijama i termosima.

Na tenderu je PIO obezbedio izradu 165.000 primeraka obaveštenja za penzionere, digitalnu gravuru metalne kopče na notesu od eko kože i 300 komada novogodišnjih četitki u koverti.

Takođe, predmet javne nabavke bile su i paprine kocke, digitalna štampa kesa, fascikle, lifleti, vizit karte, pisaći blokovi i slično.

Na poziv PIO fonda su pristigle dve ponude, izabrana kompanije Smart Match Solutions i firme Krones iz Prijepolja čija je ponuda bila povoljnija, ali su od nje odustali jer ne ispunjavaju zahtevane finansijske kapacitete, piše Nova ekonomija.

Firma Smart Match Solutions je firma registrovana za delatnost agencija za zapošljavanje.

smart-match-apr
Printscreen/APR

Prošle godine firma je imala ukupne poslovne prihode od 8,6, a 2019. 8,3 miliona dinara. To znači da je vrednost samo jedne nabavke PIO fonda više od polovine dosadašnji godišnjih prihoda kompanije.

Smart Match Solutions na svom sajtu navodi da se bavi osmišljavanjem i sprovođenjem marketing strategija, formiranjem digitalnih strateških kominikacija i organizacijom korporativnih i specijalnih događaja. Takođe, posao im je i izrada veb sajtova i selekcija i regrutacija kandidata iz različitih sektora.

Ni u jednom segmentu se ne pominju štamparske usluge.

Firma je u toku 2021. dobila posao na osam javnih tendera od gradskih uprava Niša, Pančeva, Smedereva, Šapca i Agencije za bezbednost saobraćaja.

Prvi posao u procesu javne nabavke dobila je u decembru 2020. godine od gradske uprave Pančeva. Poslovi se odnose na organizaciju kampanja, izrade promotivnog materijala, kao i analize efekata kampanja.

U toku postupka javne nabavke zainteresovane firme su slale pitanja PIO fondu ukazujući na to da tehnička specifikacija tendera nije srazmerna uslugama koje se od ponuđača traže.

“Tehnička specifikacija predmetne javne nabavke definiše pozicije koje nisu u skladu sa svrhom, namenom i vrednošću javne nabavke, odnosno predstavljaju neekonomično trošenje javnih sredstava”, piše u jednom od pitanja.

Dimenzije i oblik predmeta na kojima PIO zahteva štampu dati su bez dozvoljenog odstupanja, što ograničava konkurenciju, piše u nastavku istog pitanja.

“Većina pozicija u tehničkoj specifikaciji zahteva tehnike štampe uz pomoć specifične opreme što nije uobičajeno za usluge štampanja informativnog i propagandnog materijala koje su predmet javne nabavke”, piše u jednom od pitanja potencijalnih ponuđača.

PIO fond je odgovorio da je, kroz prethodne postupke, “uvideo svoje potrebe koje nisu uticale na cenu”, kao i da su imali “više ponuda koje su bile prihvatljive tako da konkurencija nije ograničena”.

Na pojedinačne zamerke koje je potencijalni ponuđač imao u vezi sa vrstom štampe i graviranja tvrdeći da su i manje zahtevne tehnike od onih koje PIO traži jednako kvalitetne, Fond je odgovarao da mu je potrebna dugotrajnost, otpronsot i kvalitet predmeta i ostao pri svim zahtevima.

Na pitanja Nove ekonomije nisu odgovorili ni iz PIO fonda ni iz firme Smart Match Solutions.

Beogradu propao tender, niko neće da obija brave i prinudno iseljava ljude iz stanova

Čitajte Luftiku na Google vestima

Redakcija

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

151 Shares
151 Shares
Share via
Copy link