Agencije

Video tribute o Draganu Sakanu na Golden Drum-u

Video omaž o Draganu Sakanu „Ad man“ biće premijerno prikazan u okviru 27. Golden Drum festivala.

 

Dragan Sakan, osnivač marketinške agencije New Moment, čovek koji je živeo kreativnost verujući da je ideja najjača valuta i da se najbolje vidi srcem, dobio i je i svoj video tribute! Video omaž posvećen njegovom radu i uticaju na kreativnu idnustriju u Srbiji pod nazivom „Ad Man“, biće premijerno prikazan u petak 15.10.2021. u 15:15h u okviru Golden Drum festivala.

Kako će se ove godine Golden Drum održati on line od 13. do 15. oktobra i biće besplatan za sve, svi koji žele da pogledaju video mogu da se registruju za besplatnu digitalnu propusnicu putem linka engine.goldendrum.com.

11 godina kako Saki nije sa nama želeli smo da obeležimo video omažom inspirisanim njegovom ljubavlju prema advertajzingu. On je živeo svoju profesiju i svakodnevno od nje stvarao umetnost. Drago nam je da je njegova filozofija i dalje živa, a mi smo nastavili da idemo putem njegovih ideja i kreativnosti“, rekli su Draganovi sinovi Žarko i Lazar Sakan.

Kroz više od dve decenije postojanja, Golden Dram se pozicionirao kao jedan od najcenjenijih svetskih fetsivala, a njegove prestižne nagrade, namenjene najvećim stručnjacima iz oblasti kreativnih medija, predstavljaju vrhunac u profesionalnom dostignuću na polju marketinga i advertajzinga. Upravo iz ovih razloga, video „Ad Man“, u trajanju od 16 minuta, biće premijerno prikazan baš na ovom festivalu.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Agencije

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Kuvar za sva čula“ za Nestle

Advertiser Serbia17. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] OVATION: „Vrh trougao“ za Doritos

Advertiser Serbia16. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] ZOO agencija: „Biraj bez računa“ za MultiPlusCard

Advertiser Serbia15. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Kadar da prodaš ovaj proizvod?“

Advertiser Serbia14. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „HSM Ljetni kamp za nadarenu djecu“

Advertiser Serbia9. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS SARAJEVO: „Niko gladan. Niko sam“ za Fondaciju Mozaik

Advertiser Serbia8. мај 2024.

Pobednici Young Lions Srbija Teodora Dančević i Lazar Rajković predstavljaće Srbiju na Kanskom festivalu kreativnosti

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Sean Poropat, kreativni direktor i suosnivač Studija Sonda, pozvan je u žiri ovogodišnjeg Cannes Lions festivala

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Sean Poropat i Ivan Golubić predstavljaju hrvatsku kreativnost u žiriju Cannes Lionsa

Advertiser Serbia3. мај 2024.

MANUELA ŠOLA, Komunikacijski laboratorij: „Cilj nam je stvoriti zajednicu okrenutu prema budućnosti”

Advertiser Serbia29. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „NEO23 Travel“ za A1 Srbija

Advertiser Serbia26. април 2024.

Inspirativno partnerstvo: Smart Vision i Woman.Comm Club

Advertiser Serbia25. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Redizajn vizuelnog identiteta i ambalaže – Favarger“

Advertiser Serbia23. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: „Rebrending kampanja za Padrino dostavu“

Advertiser Serbia22. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] DRV: „Iskreno“ za ePlanetu

Advertiser Serbia19. април 2024.