Читај ми!

Ko trpi zbog rekonstrukcije puta između Kraljeva i Kruševca

Ovih dana velika vrućina teško se podnosi i na državnom putu broj 23. Na deonici između Kraljeva i Kruševca kod Trstenika od kraja juna izvode se radovi, a saobraćaj se preusmerava na alternativne pravce. Ta deonica je jedna od najopterećenijih i koriste je svi koji iz Zapadne Srbije krenu na more u Grčku, Tursku ili Bugarsku. Zbog gužvi koje se stvaraju trpe i vozači i meštani sela kroz koje vodi obilazak.

Vozači koji ne obrate pažnju na saobraćajnu signalizaciju najčešće se okrenu na kružnom toku u Vrnjačkoj Banji. Zbog radova na putu između Popine i Trstenika put vodi preko pružnog prelaza i mosta kroz sela na levoj obali Zapadne Morave.

 

"Ružno, gadno, trebalo bi da urade jednom to, ali ajde..."

"Nadamo se za sledeću turističku sezonu."

"Put traje desetak minuta duže, ali srećom sad nema gužve. Kako će biti videćemo."

Vide oni koji ovim putem prođu posle 15 časova kada se od Vrnjačke Banje do Trstenika putuje i oko sat vremena po najvećoj vrućini, svedoče meštani sela kroz koje vodi obilazak, ne može ni da se pređe put.

"U jeku sezone godišnjih odmora oni sad izvode radove na putevima, mi ne možemo da živimo ovde u selu. To je katastrofa. Put je uzak i ne može dva vozila da se razmimoiđu", kaže Miroslav Milovanović, iz Lozne kod Trstenika.

"Samo teretnjaci prave najveću gužvu, inače ne bi bio problem što se tiče auta. Uopšte nije bitno, ali teretnjaci strava i užas", navodi Miladin Vasiljević, iz Lozne kod Trstenika.

Oni ne bi ni smeli da prolaze tuda. Na to upozoravaju i saobraćajni znaci, ali čini se da se na njih retko ko obazire. A kada bi se obazirali, oni koji idu iz Kraljeva skrenuli bi 15-tak kilometara ranije.

U selu Ratina saobraćajni znaci upućuju kamione i teretna vozila na obilazak oko Kragujevca. A to znači da će, na primer, put do Trstenika biti čak 165 kilometara duži.

Obilaziće se sve dok se ne završi rekonstrukcija pet i po kilometara puta, kažu u preduzeću koje izvodi radove vredne 166 miliona dinara.

"Imamo izmenu u režimu saobraćaja do 15. jula, uz mogućnost i malog odlaganja, zatražili smo do 30. jula kako bi sve uradili na vreme", napominje Vesna Lazarević, tehnički direktor preduzeća „Kruševac put".

Ukoliko rok bude ispoštovan, od 2024. se ljudi koji žive u slivu Zapadne Morave više neće suočavati sa ovakvim problemima. Jer do tog roka treba da bude završen Moravski koridor.

уторак, 23. април 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво