Indija. žene i muškarci: Šala na društvenim mrežama razbesnela patrijarhat
Reklame za sklapanje braka u dnevnim listovima možda nisu mesto gde bi indijske feministkinje potražile sastanak.
Većina ih je klasifikovana prema religiji i kasti, često sadrže detalje o fizičkim svojstvima, kao što su boja kože, visina i oblik lica, a mnogi se hvale šestocifrenim prihodima, porodičnim bogatstvom i imanjima.
Tako se prošle nedelje u najprodavanijim indijskim novinama pojavila reklama u kojoj se traži „muškarac koji ne prdi, ne podriguje, naočit je, bogat, feminista„ za tvrdoglavu feministkinju sa kratkom kosom i pirsingom".
Oglas je postao hit na društvenim mrežama.
Komičarka Aditi Mital podelila ga je na Tviteru, pitajući da li je neko to objavio u njeno ime:
Did someone put out a matrimonial ad for me pic.twitter.com/DKsbk0iijT
— Toolkit for Hot Takes (@awryaditi) June 15, 2021
Mnogi drugi, među kojima i bolivudska glumica Riča Šada odgovorili su:
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar