Indija. žene i muškarci: Šala na društvenim mrežama razbesnela patrijarhat

Šala troje ljudi izazvala je mnoge reakcije na društvenim mrežama.
The wedding ad
BBC
Oglas za venčanje koji je postao viralan i mnoge je razbesneo

Reklame za sklapanje braka u dnevnim listovima možda nisu mesto gde bi indijske feministkinje potražile sastanak.

Većina ih je klasifikovana prema religiji i kasti, često sadrže detalje o fizičkim svojstvima, kao što su boja kože, visina i oblik lica, a mnogi se hvale šestocifrenim prihodima, porodičnim bogatstvom i imanjima.

Tako se prošle nedelje u najprodavanijim indijskim novinama pojavila reklama u kojoj se traži „muškarac koji ne prdi, ne podriguje, naočit je, bogat, feminista„ za tvrdoglavu feministkinju sa kratkom kosom i pirsingom".

Oglas je postao hit na društvenim mrežama.

Komičarka Aditi Mital podelila ga je na Tviteru, pitajući da li je neko to objavio u njeno ime:


Mnogi drugi, među kojima i bolivudska glumica Riča Šada odgovorili su:

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije BBC - BBC