Izvor: B92

Turistička agencija Mouzenidis Travel otkazala je, bez objašnjenja, grupi srpskih putnika zakazane i plaćene aranžmane i zatvorila svoju poslovnicu u Beogradu. Na telefone se ne javljaju, a informaciju šta će biti sa novcem koji su uplatili, putnici nisu dobili.

U medijima se pojavila i informacija da je agencija, čije je sedište u Grčkoj, bankrotirala posle smrti njenog vlasnika.

I redakcija TV Prve je pokušala da stupi u kontakt sa agencijom, ali se na telefone istaknute na sajtu niko nije javljao. Poziv su uputili i preko mail-a, ali odgovor nisu dobili. Iz agencije su izdali saopštenje koje glasi:

"Agencija nije radila iz razloga što se sumnjalo da je jedna od zaposlenih pozitivna na kovid 19, zbog simptoma koje je imala, zbog čega su svi zaposleni poslati da rade od kuće dok ne stignu razultati testiranja, a što je svakako vlastodavac bio u obavezi da uradi, u cilju sprečavanja širenja virusne infekcije kovida 19.
Kancelarija ponovo počinje sa radom u ponedeljak 21.06.2021. godine i poziva sve svoje klijente da se jave radi rešavanja novonastale situacije za koju agencija nije, niti može biti odgovorna", stoji u saopštenju.

Jedna od prevarenih putnica Milica Bošković kaže da je pokušala da stupi u kontakt sa agencijom, koja joj je saopštila da će agencija početi sa radom u ponedeljak, ali da i dalje čeka odgovor agencije da li će joj novac vratiti.

Propalo leto? Otkazani aranžmani srpskim turistima u Grčkoj: Pljuštaće prijave i tužbe

"Ja sam čula da je otkazan let, otišla sam do agencije i pitala da li je siguran moj aranžman, rekli su da jeste, odnosno da će leta biti. Ceo iznos sam uplatila 7. juna i nakon toga 17. juna oko 2 sata stiže mejl da je putovanje otkazano. Oko 5 popodne je opet stigao mejl, ja sam ih zvala u cilju da zamenim aranžman, međutim nisam uspevala da ih dobijem na telefon", započinje ona svoju priču gostujući u Jutarnjem.

Kako kaže nakon toga je otišla u agenciju, a na vratima je stajala odluka da je agencija zatvorena zbog infekcije.

"Uzaludno sam pokušavala da ih dobijem, onda sam poslala mejl na adresu koja je bila istaknuta, i napisala sam da želim povrat novca. Stavila sam objavu na društvene mreže, gde je mnogo ljudi odreagovalo i gde sam videla da očigledno nisam jedini građanin koji se našao u ovoj situaciji. Zvala sam inspekciju, kao i ministarstvo turizma. Čekam sutra, da odem u agenciju i da tražim povrat novca", istakla je ona.

Podeli:

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.