Capital.ba

Novi izgled “Nektar limuna” i “Nektar grejpa”

22.05.2021. / 9:22

BANJALUKA – U želji da svoje poslovanje usmjeri prema željama svojih potrošača i pri tom unaprijedi kvalitet u svim oblastima, Banjalučka pivara prati trendove i inovacije u samom izgledu svih proizvoda, a ne samo “Nektar” piva. U skladu s tim, nakon predstavljanja novog izgleda “Nektar” piva, Banjalučka pivara predstavlja i novi izgled svojih popularnih radlera – „Nektar limuna“ i „Nektar grejpa“.

Nektar radleri

Foto: Banjalučka pivara

„Srećni smo jer neprestano bilježimo rast prodaje i povećanje tržišnog učešća „Nektar limuna“ i „Nektar grejpa“.I pored vanrednih okolnosti, u prvom kvartalu smo ostvarili povećanje prodaje za trinaest odsto, u odnosu na prošlu godinu. Očekujemo da će novi dizajn obradovati vjerne obožavaoce “Nektar” radlera, te da će svojom dopadljivošću, svežinom i originalnošću privući i nove potrošače. Svakako, nastavljamo sa širenjem portfolija i iznenađenjima u 2021. godini,“ izjavio je Ilija Šetka, generalni direktor Banjalučke pivare.

„Nektar limun“ i „Nektar grejp“ imaju 60 odsto soka, 40 odsto piva, te dva odsto alkohola. U pitanju je kombinacija najpoznatijeg brenda Banjalučke pivare „Nektar“ piva sa prirodnim sokom od vrhunskih sorti limuna i grejpa.

Promjena izgleda je nastavak uvođenja inovacija kojim Banjalučka pivara sada pristupa ohrabrena vrlo pozitivnim reakcijama i zadovoljstvom potrošača novim „Nektarom“, saopšteno je iz Banjalučke pivare.

 

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!