Potpuno električni brend lajv vajer (Live Wire) načinio je korak ka "vođenju i definisanju tržišta" električnih vozila, rekao je u ponedeljak izvršni direktor kompanije Harli-Dejvidson Johan Cajc.
Ime lajv vajer povezano je sa prvim modelom električnog motocikla koji je Harli-Dejvidson predstavio 2019. godine na tehnološkom sajmu CES u Las Vegasu, a projektovao ga je u partnerstvu s japanskom elektronskom kompanijom Panasonik.
Iz kompanije su najavili novu "premijeru" brenda lajv vajer za 8. jul, te da će biti pušten u prodaju na Međunarodnom moto-salonu 9. jula, prenosi SEEbiz.
Dodatni detalji nisu još dostupni.
Harli-Dejvidson godinama muku muči sa staromodnim imidžom i činjenicom da su njegovi glavni kupci uglavnom pripadnici starije generacije, primećuje agencija DPA.
Kompanija želi da električnim motociklima i modernijim proizvodima privuče i mlađe, a rezultati pokazuju da je na dobrom putu, budući da je u prvom kvartalu gotovo učetvorostručila dobit, na 259 miliona dolara. Prihodi su im porasli za 10 odsto, na 1,4 milijarde dolara.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 11
Pogledaj komentare