Читај ми!

Deseti jubilarni "Digital day" - osvrt na razvoj i pogled u budućnost digitalnog oglašavanja

Prošla godina nas je naučila da ne moramo da govorimo o digitalnoj budućnosti, već da je živimo sada. Digitalna industrija u Srbiji, kroz tradicionalnu konferenciju "Digital day" ove godine obeležava 10 godina postojanja. Izvršni direktor udruženja "IAB Srbija" Nenad Milić najavljuje zanimljive goste iz sveta i regiona.

Ovogodišnja konferencija "Digital day" slavi prethodnu deceniju razvoja i napretka digitalne industrije u zemlji i regionu. Ovaj jedinstveni događaj dovešće u Beograd najrelevantnije govornike iz inostranstva, kao i stručnjake iz Srbije koji će podeliti svoje iskustvo, znanje i najbolje primere iz industrije digitalnog oglašavanja.

Izvršni direktor udruženja "IAB Srbija" Nenad Milić kaže da se to udruženje - Interaktivni advertajzing biro, bavi razvojem, edukacijom i promocijom tržišta digitalnog oglašavanja.

"U Srbiji udruženje postoji već nekih 13 godina i deo je globalne mreže biznis organizacija u preko 100 zemalja gde je digitalno oglašavanje izuzetno razvijeno. Ima ulogu promotera cele te zajednice", objašnjava Milić.

Kaže da su članovi udruženja medijske kuće, medijske i digitalne agencije, izdavači, kao i oglašivači.

"To je jedno šarenoliko društvo koje pokušava zajednički da zastupa interese i sprovodi procese standardizacije i dizanja svesti o trendovima u ovoj industriji", ističe Milić.

Kaže da je to industrija koja se jako brzo razvija, pa ne prođe ni mesec a da nije došao neki novi trend.

"Ovogodišnja konferencija će napraviti i neku vrstu retrospektive. Biće veoma zanimljivo možda pomalo i sa nostalgijom to gledati. Videćemo i šta nas očekuje u narednih 10 godina", najavljuje Milić.

Kaže da je pandemija koronavirusa uz sve negativne posledice po društvo i ekonomiju, imala i pozitivne efekte jer je razna preduzeća, kao i državne institucije, gurnula da se više okrenu ka digitalnim rešenjima i tranformacijama.

"To su bili retki kanali kojima su mogli direktno dopreti do ljudi. To im je donelo dosta promena. Po našim istraživanjima, kompanije su se dosta dobro prilagodile i posebno je važno istaći da su mala i srednja preduzeća, koja možda nisu imala neke veće oglašivačke aktivnosti, mogla na pametan način da upotrebe budžete i kroz digitalne kanale dopru do potencijalnih ciljnih grupa", objašnjava Milić.

Zanimljivi predavači iz sveta i regiona 

Jubilarna deseta konferencija "Digital day" trebalo je da bude održana još prošle godine, ali je odložena zbog pandemije.

"Pravimo je u hibridnom formatu, gde ćemo imati uživo prenos, snimanje u studiju uz određeni broj prisutnih gledalaca", navodi Milić.

Najavljuje da će dovesti vrlo zanimljive predavače iz inostranstva, iz kompanija kao što su "Tik-tok", "Burger king", "Sap", ali i domaćih i regionalnih kompanija iz Hrvatske, Albanije...

"Imaćemo zanimljive panele gde će ljudi iz svih podsektora oglašivačke zajednice dati svoje osvrte na deseet godina iza nas, razvoj čitave industrije, ali i vrlo važna predviđanja trendova koji nas očekuju", kaže Milić.

Premijerno će po deseti put biti predstavljen i "AdEx" izveštaj koji obuhvata studiju o oglašavanju na digitalnim kanalima prethodne godine.

"Taj izveštaj je izuzetno važan jer pokazuje kuda ide ova industrija, kako se razvija. Otkako radimo ova istraživanja, tržište digitalnog oglašavanja beleži dvocifren rast", ističe Milić.

Najbolje digitalne marketing kampanje će biti nagrađene u nekoliko kategorija.

петак, 19. април 2024.
8° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво