Mercedes modularne arhitekture

Kao deo svoje inicijative “Ambition 2039”, Mercedes-Benz radi na tome da ponudi ugljen-neutralnu flotu novih vozila za manje od 20 godina.

Već 2030. godine, kompanija želi da više od polovine automobila koje prodaje ima električni pogonski sistem – to uključuje električna vozila i plug-in hibride.
U mnogim oblastima, Mercedes već danas razmišlja o budućnosti – EQS je dizajniran sa idejom održivosti na umu.

Vozila se proizvode na CO2-neutralnoj osnovi, dok se koriste materiji koji štede resurse, kao što su patosnice napravljene od recikliranog materijala.
Mercedes-Benz razmatra čitav lanac vrednosti, od razvoja i mreže do dobavljača do sopstvene proizvodnje.

Mercedes-Benz AG je svoje ciljeve zaštite klime potvrdio od strane Science Based Targets Initiative (SBTI).

Uz puno detaljnog rada i na osnovu dizajna namene, aerodinamičari su, u bliskoj saradnji sa dizajnerima, uspeli da postignu nova najbolju cd vrednost od 0.20.

Ovo čini EQS najaerodinamičnijim serijskim automobilom na svetu. Takođe je među najboljima u pogledu udobnosti i buke.

Takav nivo aerodinamičnosti posebno pogoduje radnom dometu vozila. Vozilo je takođe među najtišim vozilima na tržištu.
Veoma nizak nivo buke koju stvara vetar značajno doprinosi ovom rezultatu.

Sa dometom do 770 km (prema WLTP) i snagom do 385 kW, pogonski sistem EQS-a i u ovom pogledu ispunjava zahteve napredne limuzine u segmentu S-Klase.
U planu je i „perfomance“ verzija sa snagom do 560 kW.

EQS poseduje električni pogonski sistem (eATS) na zadnjoj osovini, dok verzije sa pogonom na sva četiri točka, 4MATIC, takođe imaju eATS i na prednjoj osovini.
EQS obeležava i lansiranje nove generacije baterija sa znatno većom gustinom energije. Veća od dve baterije ima korisni sadržaj od 107.8 kWh.

EQS se može puniti sa snagom do 200 kW na brzim stanicama za punjenje jednosmernom strujom. Snaga od dodatnih 300 kilometara (WLTP) puni se za samo 15 minuta.

Kod kuće ili na javnim stanicama za punjenje, EQS se može udobno puniti snagom do 22 kW pomoću naizmenične struje preko urađenog punjača.

Prednji deo je kombinovan u “Black Panel” masku. Prepoznatljivost čine inovativni farovi povezani svetlosnom trakom i duboka crna rešetka hladnjaka (Black Panel).

Opciono, EQS poseduje automatska komforna vrata napred i pozadi. Kada se vozač približi automobilu, ručke na vratima će se proširiti.
Kako se on ili ona približavaju još više, vozačeva vrata će se automatski otvoriti.

Koristeći MBUX, vozač takođe može da otvori zadnja vrata, na primer, da bi pustio unutra decu ispred škole.

Zahvaljujući moćnim senzorima koji nadgledaju okolinu vozila, parking sistem može pomoći vozaču u manevrisanju. Vozač može da parkira i isparkira vozilo koristeći pametni telefon i Remote Parking Assist funkciju.

MBUX Hyperscreen je apsolutni vrhunac u unutrašnjosti. Udubljeni ekran pruža se ispred putnika od levog do desnog A-stuba.
Tri ekrana ispod staklenog poklopca se neprimetno spajaju u jedan. 12,3-inčni OLED ekran ispred suvozača pruža mu sopstveni ekran i kontrolno područje.

Funkcije za zabavu su tu dostupne samo dok se automobil vozi u skladu sa zakonskim propisima zemlje.
Mercedes-EQ se oslanja na pametnu logiku zaključivanje zasnovanu na kameri: ako kamera detektuje da vozač gleda na ekran suvozača, on se automatski se zatamnjuje.

Napišite komentar:

Unesite svoj komentar!
Unesite svoje ime ovde