');
Najnovije vesti
Blic Vesti Društvo

Aleksandar Pavićević, direktor Lesnina XXXL Srbija: Vodja tima uspešnih žena

Uskoro će biti dve godine kako kompanija Lesnina posluje u Srbiji, i za to vreme uspeli su da zadobiju poverenje velikog broja kupaca. Njihov prodajni centar u Vojvodini, u Novom Sadu jedan je od najsavremenijih objekata XXXL grupacije. U pitanju Najveći i najmoderniji centar za prodaju nameštaja i opreme za domaćinstvo u Srbiji, koji se prostire na 20.000 m2 sadrži kompletan asortiman nameštaja i opreme za domaćinstvo.

Slušaj vest
0:00/ 0:00
Lesnina XXXL Foto: Promo / Promo
Lesnina XXXL

Tim povodom, razgovarali smo sa Aleksandrom Pavićevićem, direktorom Lesnina XXXL Srbija.

Kako ste zadovoljni dosadašnjim poslovanjem u Srbiji?

- Zaposleni u kompaniji Lesnina usredsređeni su na personalizovani pristup – mi kupcima ne prodajemo samo nameštaj, mi želimo da im pomognemo da stvore dom o kome su oduvek maštali. To je ono što je najlepše u našem poslu, što možemo da utičemo na to da se ljudi bolje osećaju u svojim kućama, i da na taj način doprinesemo negovanju porodičnih vrednosti za koje se Lesnina izuzetno zalaže.

Foto: Promo / Promo

U industriji nameštaja vlada ozbiljna konkurencija na našem tržištu. Kako se Lesnina uklopila?

- U današnje vreme, konkurencije je sve više u svim oblastima poslovanja. Smatram da je konkurencija uvek pozitivna u poslu, zbog toga što nas podstiče da radimo na sebi i da idemo uvek napred. Prilagođavanje tržištu je okosnica uspeha i Lesnina se uvek trudi da maksimalno izađe u susret zahtevima i željama kupaca. Sa druge strane, mi smo proaktivni, uvek želimo da pružimo kupcima nešto novo, da prvi uvedemo određene usluge, a sve to u cilju maksimalnog zadovoljavanja potreba naših potrošača.

Koje proizvode biste posebno istakli?

- Činjenica je da je asortiman u našem prodajnom centru u Novom Sadu jako širok i, bez lažne skromnosti, mogu da kažem da ne postoji komad nameštaja koji kupac neće pronaći kod nas. Ipak, od samog starta su se izdvojile kuhinje, po kojima smo odmah postali prepoznatljivi. To smo, moram priznati, i očekivali, budući da imamo ubedljivo najveći izbor najkvalitetnijih nemačkih kuhinja po meri. Dovoljno je doći u naš centar, pa ćete videti da imamo zaista jedinstvenu ponudu u Srbiji i da imamo dobar razlog što sa ponosom ističemo ovaj segment, jer je to nešto što nas izdvaja od konkurencije.

Kakve su cene?

- Naš osnovni cilj jeste da kupcima pružimo najbolji odnos cene i kvaliteta i za sada u tome uspevamo. Naime, trudimo se da u prodaji imamo proizvode koji će zadovoljiti potrebe i mogućnosti najšireg spektra kupaca. S obzirom na veličinu našeg prodajnog centra, imamo proizvode svih cenovnih kategorija, pa kupci mogu da odluče šta je to najpogodnije za njih.

Koji su vam planovi za naredni period?

- Budući da Lesnina uvek gleda unapred, u planu nam je razvijanje poslovne mreže u Srbiji, prvenstveno u Beogradu i Nišu. Ti projekti su u izradi, iako je epidemiološka situacija sve malo usporila. Uprkos svemu, radimo na tome i u dogledno vreme očekujemo da krenemo sa realizacijom. U međuvremenu, otvorili smo XXX Lesnina webshop, pa naši kupci sada mogu kupovati kod nas putem interneta, uz veoma povoljne uslove dostave. Smatram da je najbitnije ne stajati u mestu, već iz dana u dan unapređivati poslovanje, jer je to jedini način da kupci budu zadovoljni.

S obzirom na to da je danas Osmi mart, recite nam nešto o ženama koje su zaposlene u kompaniji Lesnina XXXL Srbija.

- Reći ću samo da u centrali Lesnine dame čine 80% ukupnog broja zaposlenih i to dovoljno govori u prilog tome koliko su one bitne za našu firmu i koliko cenimo njihov doprinos u poslovanju.

A kakva je situacija što se tiče kupaca - da li je istina da, kad je izbor nameštaja u pitanju, žene vode glavnu reč?

- Zavisi koje statistike posmatramo. Činjenica je da dame prednjače kada je u pitanju izbor dezena i boja, dok su muškarci više zainteresovani za funkcionalne karakteristike proizvoda. Uglavnom se najbolje odluke donose zajedničkim snagama.

Foto: Promo / Promo

Šta je Lesnina spremila za svoje kupce povodom Dana žena?

- Odlučili smo da obradujemo sve dame koje 8. marta dođu u Lesninu i da im poklonimo besplatnu dostavu i montažu za kupljen nameštaj kao i poklon bon za svaku kupovinu proizvoda iz asortimana opreme za domaćinstvo.