"Vlast ne razlikuje muziku od kriminala" 1Foto: Miroslav Dragojević

Ova vlast ne razlikuje Krušik od gitare, Jovanjicu od gitare, EPS od gitare. Sve njihove krađe oni jednako rangiraju kao kada u Knezu sviraš gitaru.

Tamo ne nastupam već godinu dana, a Vesić mora da mi plati 1.000 evra da bih se u Knez Mihajlovu vratio – kaže za Danas Zoran Ilić Tambura, ulični svirač i profesionalni muzičar, član Udruženja muzičara džeza zabavne i rok muzike, koji je juče ujutru po drugi put dobio nalog za služenje zatvorske kazne, jer je muzikom zabavljao Beograđane u najprometnijem šetalištu.

Dozvolu da nastupa kao ulični svirač izgubio je 2015. godine, iako je 10 godina pre toga nastupao u Knezu, zato što su ga, kako podseća, na poslednjoj audiciji za ulične svirače 2017. godine prekinuli posle 20 sekundi, dali mi lošu ocenu, jer je uvek prisutan na mitinzima i blokadama.

– Kada su razarali Trg Republike bio sam sa Bastaćem i sa Dverima, uvek sam prvi na mitinzima, na društvenim mrežama ukazujem na greške vlasti, njima to smeta i zato me proganjaju – smatra muzičar. Njegov advokat mu je objasnio da ne može da uloži žalbu na zatvorsku kaznu, a Ilić je celu situaciju izneo na društvenim mrežama.

– Poziv na služenje zatvorske kazne sam objavio na Tviteru i Fejsbuku, javila mi se novinarka Žaklina Tatalović i podelila status na svoj profil.

U roku od dva sata sam ja već skupio novac, kaže Ilić.

Kazna za ovaj predmet je plaćena pa je muzičar ovog puta izbegao zatvor, međutim, on ima još 22-23 kazne i 40 nerealizovanih prekršajnih kazni.

– Imam 23 presude za zatvor, ukupno 143 prekršajne prijave, od toga 40 su u opticaju. Još 40 puta mogu da budem osuđen. Kad sam bio sa advokatom na ročištu, sudija je kazao: „Vi ste kod mene već osmi put, ja sam vam četiri puta oprostila, tri put sam vas kaznila“, a advokat je pita: „Kako možete za jedno isto delo nekad da ga oslobodite, a nekada da ga kaznite“ – ukazuje Ilić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari