Internet

Google će zbog autorskih prava francuskim medijima platiti 76 miliona dolara

Internet

PARIZ – Kompanija Google se saglasila da grupi francuskih medija tokom naredne tri godine plati 76 miliona dolara nakon dugogodišnjeg sukoba oko autorskih prava, pokazuju dokumenti u koje je imala uvid agencija Rojters

 

Dva dokumenta uključuju okvir dogovora u kojem stoji da je Google spreman da plati 22 miliona dolara godišnje grupi u kojoj je više od 120 nacionalnih i lokalnih francuskih medija, nakon što će sa svakim od njih pojedinačno potpisati sporazume.

Drugi dokument je nagodba po kojoj je Google pristao da plati deset miliona dolara toj istoj grupi medija u zamenu za odustajanje od svih sadašnjih i budućih tužbi oko autorskog prava u roku od iduće tri godine, koliko traje dogovor.

Prema tom sporazumu, navodi Rojters, najviše novca, 1,3 miliona dolara dobiće pariski “Mond“, a najmanje 13.741 dolara lokalni izdavač La Voix de la Haute Marne.

Google je odbio da komentariše finansijske aspekte tog sporazuma, koji je postignut nakon što je Francuska izglasala novi zakon o autorskim pravima, u sklopu šireg zakona Evropske unije, o takozvanim „susedskim pravima“.

Mera primorava Google i druge velike internet platforme da u pregovorima s medijima dogovore plaćanje sadržaja koje koriste za svoje informativne usluge onlajn, piše Rojters.

Dogovor su osudili drugi francuski mediji koji nisu deo dogovora, tvrdeći da je on tajan, nepravedan i da nije u skladu sa zakonom.

 

Izvor: Tanjug

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Internet

Evropska komisija istražuje Metu oko zaštite dece na platformama

Advertiser Serbia16. мај 2024.

Safari će koristiti AI za blokiranje reklama sa bilo kog sajta

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Glavna snaga TikToka je njegov algoritam, a evo po čemu je tako poseban i specifičan

Advertiser Serbia29. април 2024.

Snap signalizira da novi model oglasa pronalazi publiku, deonice skočile

Advertiser Serbia29. април 2024.

ByteDance ne želi da proda TikTok, radije će ugasiti aplikaciju u SAD-u

Advertiser Serbia26. април 2024.

YouTube testira novi format reklama

Advertiser Serbia26. април 2024.

Prihod firme Meta u prvom kvartalu 2024. porastao za 27 odsto na 36,46 milijardi dolara

Advertiser Serbia25. април 2024.

Bajden potpisao zakon – kineskoj kompaniji rok od devet meseci da proda TikTok

Advertiser Serbia25. април 2024.

Sajber kriminal je jedna od najunosnijih prevara na svetu – saznajte kako da zaštitite svoje poslovanje

Advertiser Serbia24. април 2024.

ByteDance je potrošio 7 miliona dolara na lobiranje i reklame za borbu protiv zabrane TikTok-a u SAD

Advertiser Serbia24. април 2024.

A1 escape room „Izgubljeni IDentitet“ posetilo više od 4.000 ljudi

Advertiser Serbia18. април 2024.

Društvena mreža X uvodi pretplatu za nove korisnike

Advertiser Serbia17. април 2024.

IAB-a Croatia: Hrvatsko tržište online oglašavanja stabilno raste – u 2023. godini zabeleženo je povećanje za 21%

Advertiser Serbia11. април 2024.

Održana konferencija „Internet dijalog 2024“ posvećena veštačkoj inteligenciji

Advertiser Serbia11. април 2024.

Usluge elektronske trgovine do 2027. koristiće oko 4,5 miliona građana

Advertiser Serbia5. април 2024.