Vranjanci se sve češće obraćaju Zaštitniku potrošača

Lokalne vesti - Utorak 01.12.2020 - 21:03

Valentina Šulović, projekt menažer u Centru za zaštitu potrošača „Forum“ u Nišu, kaže da se Vranjanci, kao ostali građani sa jugoistoka Srbije, žale i imaju mnoge primedbe kao potrošači, pokušavajući da uz njihovu pravnu pomoć ostvare zaštitu svojih prava.

Foto: S.Tasić/OK Radio Foto: S.Tasić/OK Radio

Uglavnom se primedbe i reklamacije odnose na tehničku robu, najčešće telefone i televizore, ima dostareklamacije obuće kao i raskida ugovora kojisuzaključeni na daljinu.

- Njabolje bi bilo kada bi se potrošači nama javili pre nego što nastane problem. Tada mi njih savetujemo i uglavnom problemi budu izbegnuti.

Međutim, kada već nastane problem,
onda ili savetujemo, ukoliko je za to potreban savet ili vršimo posredovanje u rešavanju sporova između potrošača i trgovca.

Mi imamo pravne savetnike koji u vansudskom postupku vrše
posredovanje, tako što seprodavcu predoči u kom segmentu je prekršio zakon
-  kaže  Šulović.

Kada se radi o posredovanju i suštini kad god je prekršen zakon i kada postoje dokazi o tome, onda u najvećem broju slučajeva  to bude rešeno pozitivno u korist potrošača, kadaza to postoje naravno dokazi i kada postoji jasan osnov, tačnije dokaz da je prekršen zakon i u kom smislu je prekršen zakon.

Ono što je svakako evidentno je da svest o potrošačkim pravima, ovde nije dovoljno razvijena, ukazuje Šulović.

 

Ovaj medijski sadržaj realizovan je uz podršku grada Vranja.Sadržaj ovog priloga i stavovi izneti u njemu, isključiva su odgovornost OK Radija i ni na koji način ne odražavaju stavove i mišljenje grada Vranja.




 

OK Radio, mediji

Vrati se na kategoriju Lokalne vesti

Komentari

Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.

Ostavite komentar:

Ime:
Email:
Komentar: