Valentina Šulović, projekt menažer u Centru za zaštitu potrošača „Forum“ u Nišu, kaže da se Vranjanci, kao ostali građani sa jugoistoka Srbije, žale i imaju mnoge primedbe kao potrošači, pokušavajući da uz njihovu pravnu pomoć ostvare zaštitu svojih prava.
Foto: S.Tasić/OK Radio
Uglavnom se primedbe i reklamacije odnose na tehničku robu, najčešće telefone i televizore, ima dostareklamacije obuće kao i raskida ugovora kojisuzaključeni na daljinu.
- Njabolje bi bilo kada bi se potrošači nama javili pre nego što nastane problem. Tada mi njih savetujemo i uglavnom problemi budu izbegnuti.
Međutim, kada već nastane problem, onda ili savetujemo, ukoliko je za to potreban savet ili vršimo posredovanje u rešavanju sporova između potrošača i trgovca.
Mi imamo pravne savetnike koji u vansudskom postupku vrše posredovanje, tako što seprodavcu predoči u kom segmentu je prekršio zakon - kaže Šulović.
Kada se radi o posredovanju i suštini kad god je prekršen zakon i kada postoje dokazi o tome, onda u najvećem broju slučajeva to bude rešeno pozitivno u korist potrošača, kadaza to postoje naravno dokazi i kada postoji jasan osnov, tačnije dokaz da je prekršen zakon i u kom smislu je prekršen zakon.
Ono što je svakako evidentno je da svest o potrošačkim pravima, ovde nije dovoljno razvijena, ukazuje Šulović.
Ovaj medijski sadržaj realizovan je uz podršku grada Vranja.Sadržaj ovog priloga i stavovi izneti u njemu, isključiva su odgovornost OK Radija i ni na koji način ne odražavaju stavove i mišljenje grada Vranja.
Vrati se na kategoriju Lokalne vesti
Vulgarni, uvredljivi i komentari u kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje, neće biti objavljeni. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije OK Radija.