Vesti

0

Glovo predvodi narednu generaciju dostave na zahtev: Q-trgovina

Autor: IG

Izvor: Novi magazin

Glovo predvodi narednu generaciju dostave na zahtev: Q-trgovina


Kroz fokus na kategorije maloprodaje i namirnica i partnerstvo sa nekim od najvećih brendova uključujući i IDEA, dm, Dr Max, Tehnomanija i Vulkan, povezuje korisnike ne samo sa restoranima i supermarketima, već i sa svime ostalim od igračaka i muzike, do knjiga, kozmetičkih preparata i apoteka.

Kao pionir u polju dostave najrazličitijih kategorija od svog osnivanja, iskustvo startapa Glovo drastično nadmašuje iskustvo konkurencije i šire industrije, od kojih su mnogi tek počeli da šire poslovanje i izvan dostave hrane usled pandemije. Na globalnom nivou, ova kompanija je već dostavila više od 12 miliona porudžbina iz najrazličitijih kategorija proizvoda, a u 2020. godini njena stopa rasta dostigla je više od 300% u odnosu na prethodnu godinu. U Srbiji je broj porudžbina namirnica porastao za više od 300% u drugoj polovini godine, a najveći rast porudžbina ikada ostvaren je u novembru.

Daniel Alonso, Globalni direktor Q-trgovine kompanije Glovo, navodi: „Imajući u vidu da se na globalnom nivou zatvaraju prodavnice i uvode mere potpunog zatvaranja, potrošači sada žele i očekuju da im se više artikala nego ikada dostavi na kućni prag. Ovo je dovelo i do novih zahteva, te se na dostavu više ne čeka od 24 do 48 sati. Radije, očekivanja su sada takva da je to pitanje minuta. U kompaniji Glovo, posvećeni smo tome da dostava bude izvršena u roku od 30 minuta ili manje, gde su svi proizvodi dostupni kroz Q-trgovinu. I dok nastavljamo da širimo našu ponudu, veoma smo uzbuđeni zbog lansiranja Q-trgovine u oblastima Španije, kao i ubrzanju njenog širenja na ostatak Evrope, istočne Evrope i Afrike u narednih 12 meseci.“ 

Daniel donosi izuzetno bogato iskustvo u vođenje Q-trgovine, budići da je prethodno bio na poziciji Senior direktora e-trgovine kompanije Walmart, a njegovo iskustvo će učvrstiti Glovo kao predvodnika Q-trgovine kao budućnosti dostave.

Komentari (0)

POŠALJI KOMENTAR