Biznis
I “Veropulos” uz “Stvarano u Srbiji”: Podrška za kupce i privredu

I “Veropulos” uz “Stvarano u Srbiji”: Podrška za kupce i privredu

Kompanija „Veropulos“, jedan od vodećih trgovinskih lanaca u Srbiji, podržala je projekat Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ i dodelu kolektivnog žiga „Čuvarkuća“ visokokvalitetnim proizvodima stvorenim domaćim resursima, izjavio je Mark Ernest Garofani, generalni direktor „Veropulos Srbija“.

Slušaj vest
0:00/ 0:00
pks 3 Foto: Promo / Promo
pks 3

- Organizovaćemo niz promotivnih akcija u našim maloprodajnim lancima „Super Vero“ da „čuvarkuće“ približimo potrošačima, a bićemo i snažna podrška malim proizvođačima sa kojima sarađujemo da se bore da dobiju ovaj žig, rekao je Garofani na panel diskusiji “Jedinstvena oznaka za kvalitet domaćeg proizvoda”, koja je održana u okviru trodnevne konferencije „Belgrade food show“ - rekao je on i naglasio:

- Srbija ima čime da se ponosi, ima kvalitetne proizvode, mnogo kvalitetnije nego drugi. Bio sam oduševljen kada sam video projekat “Stvarano u Srbiji” i žig “Čuvarkuća” koji je pokrenula Komora. To je dobra kombinacija i za protrošače, proizvođače i trgovce“ .

profimedia-0286630044
Foto: Profimedia
profimedia-0286630044

Direktor „Veropulos Srbija“ je dodao da Srbija ima dugu tradiciju i odličan „know how“ u poljoprivredi i prehrambenoj industriji. Kako je najavio, cilj je da „Veropulos Srbija“ nizom promotivnih aktivnosti predstavi, približi i podstekne veću kupovinu proizvoda sa žigom „Čuvarkuća“ među potrošačima, ali i da ohrabri male proizvođače širom Srbije da konkurišu za žig.

- To je naša misija i dali smo sebi zadatak da učestvujmo u ovom projektu, jer ovaj žig promoviše ono najbolje što proizvodimo u Srbiji - od severa do juga i od istoka do zapada. Potrošač treba da ima jasne poruke, proizvođač podršku“ - rekao je Garofani.

Prema njegovim rečima, već je uočen rast prodaje proizvoda koji nose žig „Čuvarkuća“, a očekuje da bude i dvocifren. Ukazao je da je dobro što ovakva inicijativa potiče od nezavisne institucije kao što je Privredna komora Srbije i eksperata koji sa njom sarađuju na projektu „Stvarano u Srbiji“. Oni daju pravac i smernice koji svi treba da pratimo, istakao je Garofani.

Foto: Promo / Promo

- Žigom Čuvarkuća želeli smo jasno da odvojimo proizvode koji su stvarani u Srbiji i tako kupcu poručimo da njihovom kupovinom pomaže domaćeg proizvođača i domaću privredu, ali i zna šta kupuje, proizvod od domaćih sirovina - rekao je profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu Saša Veljković, koji je i član stručnog Saveta za dodelu kolektivnog žiga.

- Uvođenjem žiga kvaliteta cilj je i pospešivanje prodaje, ali je neophodna edukacija potrošača kako bi pri kupovini prvenstvo dali proizvodima sa ovom oznakom. Čuvarkuća je nešto što utiče i na podizanje imidža Srbije u svetu, dodao je profesor.

O značaju žiga na svojim proizvodima govorili su i predstavnik malih proizvođača Branislav Sekulić, osnivač kompanije „Vrtlari“ i Slobodan Košutić, generalni direktor, velikog sistema - kompanije „Sunoko“. Sekulić je istakao da „Stvarano u Srbiji“ pod jedno okrilje stavlja male proizvođače hrane i pruža im veću vidljivost u trgovinama i brži put do potrošača.

- Kompanija “Sunoko” među prvima se priključila projektu koji potvrđuje kvalitet domaćih proizvoda i podstiče domaću proizvodnju i ekonomiju - rekao je Košutić i naglasio da kompanija koristi 100 odsto sirovine, šećernu repu, iz Srbije, a da su žigom potvrdili standard kvaliteta koji imaju.

„Stvarano u Srbiji” jedan je od ključnih projekata koje PKS realizuje u saradnji sa privredom sa ciljem da podrži domaće proizvode i proizvođače i unapredi svest potrošača o značaju njihove kupovine. Kompanije, domaće i strane koje posluju u Srbiji, proizvođači i trgovci, prepoznale su vrednost ovoga projekta. Za samo nekoliko meseci, za „Čuvarkuću” je konkurisalo preko 600 proizvoda, od kojih je 393 prošlo kompletnu proceduru i već ponelo ovu oznaku, a šest najvećih trgovinskih lanaca u više od 800 objekata udomilo je „Čuvarkuće“. Žig „Čuvarkuća“ dodeljuje se na tri godine proizvodima koji u sastavu imaju 80 odsto domaćih resursa, sa mogućnošću resertifikacije. P. O.

Viber zajednica „Čuvarkuća - Stvarano u Srbiji”

PKS je pokrenula Viber zajednicu „Čuvarkuća - Stvarano u Srbiji” putem koje su dostupne sve relevantne informacije o projektu usmerenom ka podršci domaćim proizvodima i proizvođačima. Predstavnici kompanija koji žele da svojim proizvodima konkurišu za žig kao i svi zainteresovani, mogu da se pomoću Viber zajednice informišu o aktuelnostima u okviru projekta, uslovima i kriterijumima neophodnim za „Čuvarkuću” i da dobiju odgovore na sva važna pitanja.

Čuvarkuća-Stvarano u Srbiji
Foto: screnshot / screenshot
Čuvarkuća-Stvarano u Srbiji

- Ponosni smo na činjenicu da je ovaj projekat od jedinstvene važnosti za našu ekonomiju prepoznao široki komunikacijski potencijal naše platforme otvaranjem zajednice „Čuvarkuća - Stvarano u Srbiji“, i sigurni smo da će popularnost, bezbednost i lako primenljiva funkcionalnost aplikacije Viber koristiti PKS, srpskim kompanijama i zainteresovanoj javnosti da na najbolji način promovišu i ustanove najviše standarde proizvodnje i plasmana naše robe na domaćem i svetskom tržištu - izjavili su predstavnici aplikacije.