MODNA KOMPANIJA SLAVI VEK POSTOJANJA Italijanska klasika kao simbol elegancije
Modna kompanija Guči, koju je pre gotovo jednog veka osnovao italijanski biznismen i modni dizajner iz Firence, slavi 100 godina postojanja. Naime, firmu je 1921. godine osnovao Gučio Guči, kao firmu za proizvode od kože.
Međutim, kuća je poslovno procvetala pod vođstvom njegovog sina Alda, koji je popularizovao brend širom sveta, piše portal Klix.
Pedesetih godina predstavljaju zaštitni znak, inspirisan oblikom sedla, koji ubrzo postaje simbol luksuza. Gučio Guči je osmislio mnoge klasike koji su i danas simbol retro elegancije. Njihovi modni dodaci poput cipela i kravata, ali i torbica s bambusovom ručkom ulaze u istoriju mode kao neki od ključnih elemenata dobrog stila.
Logo je kreiran šezdesetih godina, a kombinuje dva slova G. Prvi parfem lansiran je sredinom sedamdesetih, pod imenom No.1.
Devedesetih godina na mesto kreativnog direktora stiže Tom Ford, koji brend uvodi u novi, luksuzni svet.