CLS: Zašto je ugovor za Bus Plus produžen iako prevoz nije radio 48 dana 1Foto: Miroslav Dragojević

Centar za lokalnu samoupravu (CLS) objavio je danas aneks ugovora koji reguliše rad Bus Plusa, i ocenio da su u tom dokumentu mnoge stvari nejasne.

U saopštenju se navodi da je aneks kojim se ugovor sa Bus Plusom produžava do Novoe godine, objavljen nakon što je CLS dostavio žalbj povereniku za informacije od javnog značaja.

CLS je upitao zamenika gradonačelnika Beograda Gorana Vesića i Sekretarijat za javni prevoz iz kog razloga je ugovor produžen za 102 dana iako gradski prevoz nije radio 48 dana usled stanja izazvanog virusom kovid 19 iako su tokom tog perioda škole, ustanove i mnogi poslodavci ipak plaćali Bus Plus karte.

U aneksu koji je CLS dostavio medijima, piše da nakon isteka ugovora, konzorcijumu kompanija koje stoje iza Bus Plus-a „prestaje pravo i obaveza da nastave održavanje softvera, a naručilac (Gradska Uprava Beograda) zadržava pravo da korišćenje softvera prenese na treće lice“.

Takođe su zatražili odgovore i na pitanja šta je bio interes Grada da se Ugovor produži i na čiju inicijativu je produžen, kolika je vrednost opreme i softvera za Bus Plus, i iz kog razloga se ukida obaveza konzorcijuma da održava softver posle isteka ugovora.

„Pošto istekne i aneks ugovora, da li će GSP (Gradsko saobraćajno preduzeće) ili Grad Beograd da preuzmu samostalnu naplatu karata, kao što je originalni ugovor predviđao“, naveli su u saopštenju iz CLS.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari