18. jul  2020. 08.09  →  17.44 | Izvor: Tanjug

Radovi na auto-putu Subotica - Novi Sad do 15. avgusta

NOVI SAD -

Auto-put E -75, Subotica - Novi Sad, smer ka Novom Sadu, u blizini petlje Vrbas, do 15.08.2020. godine izvode se radovi na sanaciji kolovoza.

Tokom izvođenja radova, saobraćaj iz pravca Subotice ka Novom Sadu odvija se zaustavnom saobraćajnom trakom, nakon toga jednim delom odvija se preticajnom saobraćajnom trakom, a potom preusmeren u kolovoznu traku iz pravca Novi Sad - Subotica, gde se saobraćaj odvija dvosmerno. Na petlji Vrbas je omogućeno uključenje i isključenje sa auto-puta u oba pravca, s tim da je potreban dodatni oprez kod uključenja na auto-put sa petlje "Vrbas" ka Novom Sadu zbog ukrštanja saobraćaja u zaustavnoj traci.

autoput, put

Auto-put E -70, od petlje Ruma do petlje Pećinci, izmenjen režim saobraćaja, u okviru radova na pojačanom održavanju.U toku izvođenja radova saobraćaj će se odvijati dvosmerno na levoj kolovoznoj traci auto-puta (smer Ruma – Pećinci).

Auto-put E -75, od petlje Merošina do petlje Doljevac, od 13.07.2020. do 13.08.2020. godine izvode se radovi na sanaciji kolovoza. U zoni radova za saobraćaj je zatvorena leva kolovozna traka, smer Leskovac-Niš. Saobraćaj se odvija dvosmerno na desnoj kolovoznoj traci.

Auto-put E- 75, petlja Pojate - petlja Trupale, do 11.08.2020. g - radovi na sanaciji. Saobraćaj se zbog izvođenja radova u desnoj traci smera Beograd - Niš, preusmerava u levu traku smera Niš - Beograd.

Preko Brdo-Odvraćenica, do 27.07.2020.g - obustava saobraćaja u trajanju od 3 sata, dva puta dnevno, zbog radova na asfaltiranju kolovoza. Na naplatnim stanicama na autoputevima u Republici Srbiji nema zadržavanja vozila.

Prema informacijama Uprave granične policije u 17.20 časova na graničnim prelazima Republike Srbije nema zadržavanja.

Savetujemo da svi učesnici u saobraćaju, zbog svoje bezbednosti i bezbednosti drugih učesnika u saobraćaju, poštuju saobraćajne propise i prilagode brzinu kretanja uslovima na putu.

saobracaj, temerinska, ulica

U većem delu Srbije jutros je oblačno i pada slaba kiša, pa Auto moto savez Srbije napominje da mokre deonice zahtevaju oprezniju vožnju u savetuje vozačima pažljiviju vožnju prilagođenu stanju i uslovima na putu.

U ovakvim vremenskim uslovima, prisutna je i opasnost od odrona a najviše ih ima na putevima u planinskim predelima, pored Ibra, između Kraljeva i Raške, kroz ovčarsko-kablarsku klisuru, na đerdapskoj magistrali, ali i na ostalim putevima koji prolaze kroz klisure i useke u istočnoj i jugoistočnoj Srbiji.

Na graničnim prelazima nema zadržavanja.

U zoni naplatne stanice "Šid" dve kratke obustave saobraćaja

Na auto-putu E-70, zona naplatne stanice "Šid", danas od 09.00 do 19.00 časova, obavljaće se radovi na montaži čeličnih portalnih nosača, u voznoj i zaustavnoj saobraćajnoj traci oba smera.

Tokom izvođenja radova doći će do dve kratkotrajne obustave saobraćaja od po 15 minuta - u 13.00 časova u smeru ka graničnom prelazu "Batrovci" i u 16.00 časova u smeru ka Beogradu, saopštilo je JP "Putevi Srbije".

Na putu Ub - Obrenovac, pre isključenja za Ub, dana su radovi na popravci dilatacionih spojnica na mostu preko reke Stublenice.

Za vreme izvođenja radova za saobraćaj su zatvorene vozna i zaustavna saobraćajna traka. Saobraćaj se odvija preticajnom saobraćajnom trakom, u dužini od 400 metara, u smeru ka Ubu.

Na putu Zrenjanin - Ečka, danas do 16.00 časova, obavljaju se radovi na redovnom održavanju, a vozila se naizmenično propuštaju, uz semaforsku signalizaciju.

Na pravcu Preko Brdo-Odvraćenica, do 27. jula je obustava saobraćaja u trajanju od tri sata, dva puta dnevno, zbog radova na asfaltiranju kolovoza.