Brendovi

PPF osnovao Cetin grupu u regionu centralno-istočne Evrope

PPF grupa razdvojila je komercijalno od infrastrukturnog poslovanja Telenora i osnovala Cetin grupu

 

PPF Telekom grupa objavila je završetak izdvajanja infrastrukture u Telenorovim poslovnim jedinicama u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj, kao i osnivanje tri nove organizacije koje će poslovati u okviru Cetin grupe. Prateći strategiju Grupe, Telenor Srbija izdvojila je telekomunikacionu infrastrukturu u nezavisnu kompaniju pod nazivom Cetin d.o.o. Dve kompanije imaće različit operativni model, poslovnu orijentaciju i upravljački fokus.

Kao komercijalna kompanija, Telenor Srbija će se u potpunosti fokusirati na korisnike, njihove potrebe i kvalitet usluge, dok će Cetin, kao tehnološka kompanija, biti usmeren na unapređenje kvaliteta telekomunikacione infrastrukture i njeno održavanje, efikasno korišćenje resursa i kapaciteta, kao i primenu novih rešenja.
Nakon što je infrastrukturna kompanija Cetin pre pet godina u Češkoj Republici izdvojena iz komercijalne O2, PPF grupa je ovaj model prepoznala kao najefikasniji i odlučila da stečena znanja primeni i u drugim svojim telekomunikacionim kompanijama u regionu centralno-istočne Evrope.

Kada se osvrnem na prethodnih pet godina, ponosan sam na uspehe koje smo ostvarili. Pionirskim razdvajanjem kompanija O2 i Cetin, prvim takve vrste u Evropi, dokazali smo da posedujemo inovativni i preduzetnički duh. U 2018. smo preuzeli telekomunikacione kompanije mobilnog operatora Telenor i nepune dve godine kasnije primenili znanje i iskustvo na drugim tržištima. Time smo napravili sledeći odvažan korak u jačanju svoje pozicije u centralno-istočnoj Evropi. Verujem da će Cetin postati značajno infrastrukturno ime u regionu”, kaže Ladislav Bartoniček, akcionar PPF grupe i generalni direktor PPF Telekom grupe.

Kompanija Telenor Srbija ostaće fokusirana na korisnike, usluge, proizvode, pružanje besprekornog korisničkog iskustva i prodaju. Kompanija će zadržati licence za mobilnu i fiksnu telefoniju, kao i regulatornu odgovornost za ispunjavanje svih obaveza u vezi sa mrežom.
Naši korisnici će osetiti prednosti daljeg unapređenja kvaliteta mreže i usluge, kao i jačeg brenda. Potpuni fokus na korisnike znači da će Telenor biti još brži, fleksibilniji i inovativniji u razvoju novih usluga i ponuda po njihovoj meri. Gradićemo superiorno iskustvo u svim kanalima i odgovarati na rastuće potrebe i očekivanja korisnika”, kaže Majk Mišel, generalni direktor kompanije Telenor Srbija.
Cetin će u Srbiji upravljati svim aspektima mrežne infrastrukture i IT operacija. Kompanija će u potpunosti biti posvećena unapređenju kvaliteta telekomunikacione infrastrukture, bržoj primeni novih tehnologija i energetski efikasnih rešenja i još boljem, dugoročno održivom investiranju. Uz manju upotrebu energije, jedan od efekata biće i smanjenje uticaja na životnu sredinu.

Cetin će u Srbiji pružati infrastrukturne usluge sa ciljem daljeg unapređenja kapaciteta, konzistentnosti, pouzdanosti i sigurnosti, uz efektivno korišćenje infrastrukture jedne od najvećih LTE i LTE-A mobilnih telekomunikacionih mreža u zemlji. Superiorno iskustvo mreže i istorija tehnoloških inovacija razvijanih u okviru Telenora tokom 14 godina predstavljaju jaku osnovu za dalja unapređenja, uz primenu znanja i iskustva iz Češke Republike. Nadalje, u okviru Cetin grupe fokusiraćemo se na razvoj novih infrastrukturnih servisa, bržu primenu novih tehnoloških rešenja uz održivije investicije i otvoriti nove poslovne prilike za rast u Srbiji i drugim evropskim zemljama u kojima je PPF Telekom grupa prisutna”, kaže Vladimir Skulić, generalni direktor Cetina u Srbiji.

O PPF grupi
PPF Grupa investira u nekoliko tržišnih segmenata kao što su finansijske usluge, telekomunikacije, biotehnologija, nekretnine i mašinstvo. Njeno delovanje se prostire od Evrope do Severne Amerike i širom Azije. Vrednost sredstava u posedu PPF grupe dostiže 48,6 milijardi EUR (na dan 31. decembra 2019. godine).
www.ppf.eu/en

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Brendovi

ĐORĐE JOVANOVIĆ, Xiaomi: „Ova kampanja je nastavak game changing serijala kampanja po kojima je Xiaomi postao poznat“

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Infinum je prva hrvatska developerska agencija sa sertifikatom Poslodavac Partner

Advertiser Serbia10. мај 2024.

Za četvrt veka cena srebra skočila za gotovo 575 odsto – Analitičari veruju da ovaj plemeniti metal postaje “novo” zlato

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Forum Menadžera “What can AI do for you?”

Advertiser Serbia9. мај 2024.

Samsung Electronics proglašen za broj 1 na globalnom tržištu OLED monitora

Advertiser Serbia8. мај 2024.

Kako na decu utiče prekomerno izlaganje ekranima?

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Najveći stručnjaci iz industrije luksuza po prvi put u Beogradu na The Luxury Network Adria Insight Series

Advertiser Serbia30. април 2024.

Zbog prekomerne upotrebe digitalnih uređaja, deca gube interesovanja za svakodnevne aktivnosti!

Advertiser Serbia30. април 2024.

Poslanici EP pisali Lidlu, Coca-Coli i drugim kompanijama: „Ne reklamirajte se na proruskim medijima na Balkanu“

Advertiser Serbia29. април 2024.

Budućnost brige o zdravlju staje na vaš zglob

Advertiser Serbia29. април 2024.

CEFTA i WB6 CIF se ujedinjuju kako bi osnažili glasove preduzeća

Advertiser Serbia29. април 2024.

BELhospice završio još jednu trku na Beogradskom maratonu za podršku onkološkim pacijentima

Advertiser Serbia29. април 2024.

SBB obeležio Međunarodni dan devojčica u IKT-u

Advertiser Serbia25. април 2024.

Baby Food Factory uz Beogradski maraton

Advertiser Serbia25. април 2024.

Predstavljena najnovija linija Samsung televizora i saundbarova – Dolazi nova Samsung AI TV era

Advertiser Serbia25. април 2024.