18. jun  2020. 19.45  | Izvor: Tanjug

Birodi: Vučić dominantan akter predizborne kampanje

BEOGRAD -

Aleksandar Vučić u ulozi predsednika Srbije najzastupljeni je akter u izbornoj kampanji, pokazalo je istraživanje Biroa za društvena istraživanja sprovedeno ,a osnovu praćenja dnevnika na televizijama sa nacionalnim frekvencama od 4. do 15. marta i od 8. maja do 18. juna, kao i tokom vanrednog stanja.

Vučić je dominantan akter u kampanji dok su i političke stranke, čak i vladajuća Srpska naredna stranka, ostale po strani, navodi Birodi uz napomenu da je procenat pozitivnog izveštavanja o Vučiću smanjen u poslednjem posmatranom periodu.

Birodi navodi i da je visoko bio prisutan fenomen “partijskih kamera”, odnosno emitovanje propagandnih sadržaja u izbornoj hronici, koje kreiraju izborni štabovi izbornih lista.

"Preporuku Biroa da se ta praksa promeni prihvatila je samo TV N1 ", navodi.

Tagovi
Srodne vesti

Broj komentara: 3

Miodrag  18. 06. 2020. | 20:56
Ja na kampanju nisam mnogo obracao paznju, nije me to zanimalo. Mislim da gradjane najvise zanimaju konkretni rezultati rada. Vucic je u tome bio apsolutno prvi i zato ima podrsku gradjana.
Vera  18. 06. 2020. | 21:56
Vučić nas je pomirio sa celim svetom,zato mora biti predsednik
Nina  19. 06. 2020. | 08:29
Narod vidi koliko je Srbija napredovala ovih godina i prepoznaje prave vrednosti.