Usluge i servisi koji nas spajaju i sada i u vreme izolacije 1Foto: iStock

Sitacija koja je zadesila skoro čitavu planetu i primorala nas na samoizolaciju, ostavila je prostora samo za brze reakcije.

OTP banka koja je pionirski posvećena digitalizaciji i inovacijama, na početku pandemije COVID-19 je za klijente pripremila detaljan vodič za bezbednije ponašanje, odnosno smernice za korišćenje digitalnih kanala i servisa. Iako je pandemija sada na izmaku, preventiva i briga o zdravlju ostaju uvek na prvom mestu.

Još 2015. godine, ova banka je prva lansirala online ekspozituru i tako omogućila klijentima da bez dolaska u ekspozituru, koriste proizvode banke (kredit, pozajmice, depozit) uz potpisivanje elektronskih ugovora. Potom je korisničko iskustvo upotpunila video pozivom i četom sa ličnim bankarom, koji je na raspolaganju za sva dodatna pitanja i podršku.

OTP onlajn ekspozitura naišla je na veoma pozitivne reakcije klijenata tokom ovih pet godina i zabeležila je veliki uspeh. Svakog meseca preko 4.000 klijenata na ovaj način realizuje neku od usluga, kao što su: obnova pozajmice, dozvoljeni minus, keš kredit, trajni nalog ili štednja. Podnošenje zahteva i finalizacija se u samo nekoliko koraka sprovedu u e-banking i m-banking apliakciji, i to iz svog doma, iz svoje omiljene fotelje. Takođe, za sve one koji vole da znaju unapred svaki korak, na raspolaganju praktičan vodič.

U ovim vremenima, pored mogućnosti koje se nalaze u e-banking i m-banking aplikacijama, klijentima ove Banke od velike koristi može biti i P2P opcija slanja novca u okviru m-bankinga, bez provizije. Novac se šalje direktno sa računa klijenta, a primalac bira da li će novac preuzeti odmah uplatom na svoj račun ili karticu, ili gotovinskom isplatom sa bankomata OTP banke.

Za sve one situacije koje se odvijaju van doma, „Mobilni novčanik“ odnosno mCard usluga u m-banking aplikaciji je idealan izbor za beskontaktno plaćanje, za koju nije potreban ni keš a ni novčanik. Plaćanje u prodavnici, kafiću, restoranu, izvršava se jednostavnim prislanjanjem telefona na POS aparat, što je posebno zgodno i u situacijama kada novčanik ostane kod kuće.

Kako biste bili detaljno informisani o načinu korišćenja digitalnih kanala i servisa, kao i svih drugih usluga i pogodnosti, posetite sajt Banke.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari