Dok se građani svakom pozivu za pomoć odazivaju u skladu sa svojim mogućnostima, društvenu odgovornost preduzeća još uvek treba podsticati i proširivati. Iskustvo UNICEF-a pokazuje da u jednom delu domaćeg korporativnog sektora postoji vrlo razvijena svest o važnosti učešća u društveno odgovornim aktivnostima, što unapred predviđaju i njihovi budžeti.
Ta preduzeća deo svog profita ili resursa poklanjaju humanitarnim organizacijama i bez poziva, a posebno se ističu uoči Nove godine.
Prodaja paketića za decu bez roditeljskog staranja i decu ometenu u razvoju, akcija UNICEF ostvarena u saradnji sa Ministarstvom za rad i socijalnu politiku i našom kućom, primer je dobre saradnje sa korporativnim partnerima, a taj duh treba još razvijati.
Novogodišnji praznici utiču i na one koji zavise od solidarnosti drugih.
Da pomoć ne mora da bude samo u materijalnom obliku potvrđuje i Crveni krst Srbije, koji u saradnji sa donatorima realizuje 64 različita programa, a najviše postiže zahvaljujući volonterima.
Dobar deo sredstava Orke - Organizacije za poštovanje i brigu o životinjama, takođe potiče od građana i firmi koji smatraju da je njihov rad važan, a uoči Božića donacije su dvostruko veće.
Udomljavanje, edukacija, izgradnja sistema zaštite životinja zavise od donacija, a donatore treba podsticati da nastave da misle i na druge.
Kraj decembra i početak januara po pravilu je vreme darivanja. Ali, duh solidarnosti i dobrote trebalo bi da potraju i tokom cele godine.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 3
Pogledaj komentare