Sezona samo što nije počela, a Ferari se muči

Vreme čitanja: 2min | čet. 27.02.20. | 14:20

Da li je gigant iz Maranela upropastio još jednu godinu i da li to znači da će se nastaviti sada već trinaestletno čekanje na titulu?

Do početka nove, 71. sezone Formule 1 ostalo je još nešto preko dve sedmice, tako da su trenutno u punom jeku poslednji testovi, koji pokazuju šta nas čeka u 2020. Ili pak ne?

Nova sezona Formule 1, ukoliko sve bude u redu (zbog epidemije virusa korona) počinje sa Velikom nagradom Australije koja po svojoj konfiguraciji ujedno pruža odlične pokazatelje šta možemo očekivati. No dotle, testovi u Barseloni su oni koji pružaju najjasnije podatke. Pitanje je, naravno koliko im verovati.

Izabrane vesti

Primer za to je upravo Ferari, koji je prošle godine u katalonskoj metropoli briljirao, što se pak uglavnom nije prenelo na potonju sezonu. Ovoga put crveni bolidi koje voze Šarl Lekler i Sebastijan Fetel nisu ni blizu najvećim konkurentima, Mercedesu ili Red Bulu, pa čak i Alfa Romeu koji koristi agregate upravo giganta iz Maranela. Milione navijača već polako hvata panika, iako se sumnja da Italijani kriju adute i da će tek sa početkom sezone krenuti da ih koriste.

"Ovaj automobil je bolji nego prethodni, ali... Nismo dovoljno brzi kao naši konkurenti." iskren je Matija Binoto, šef Ferarija, "Tokom prve sedmice testova fokusirali smo se na maksimalne performanse, a sada slede štelovanja. Ovaj auto ima potencijal, ali ne očekujem da bude najbrži u Melburnu."

Bolid SF1000 još jedna je od evolucija Konjića iz Maranela od kojeg se očekuje da vrati barem jednu od dve titule, pošto je još 2007. poslednja put osvojena vozačka (Kimi Raikonen), a konstruktorska 2008. Predugačka pauza za takvog giganta automobilizma. Međunarodna automobilska federacija (FIA) ovaj put nije mnogo opterećivala sa novim pravilima, tako da su se svi konstrukotori uglavnom bavili poboljšanjima u svim segmentima, a posebno aerodinamikom.

"Zadovoljan sam balansom, iako je bolid imao manju maksimalnu brzinu od prošlogodišnjeg. Ali je zato stabilniji i brži u krivinama. Zasad sve ide kako treba, ali ćemo tek na trci znati gde smo", smatra Lekler.

Prva trka sezone vodi se tradicionalno u Melburnu 15. marta. Titulu u konkurenciji vozača brani Britanac Luis Hamilton, a kod konstruktora Mercedes.

(Foto: Reuters)


Izabrane vesti / Najveće kvote


Ostale vesti


Najviše komentara