DSS: Kampanja protiv apstinencije

Koalicija DSS - Nova Srbija vodiće afirmativnu kampanju da bi na izbore izašli oni koji to čine ređe ili uopšte ne izlaze.

Izvor: B92

Petak, 01.12.2006.

15:45

Default images

Portparol DSS-a Andreja Mladenović, posle radnog doručka predstavnika te kolaicije sa novinarima, istakao da sva istraživanja govore da konflikti na političkoj sceni povećavaju apstinenciju na izborima i da se zato krenulo u afirmativnu kampanju.

Prema rečima Mladenovića, koalicija DSS-NS je zato na čelo liste istakla premijera Koštunicu i u kampanju ulazi sa predstvljanjem svega onog što je vlada uradila u tri godine svog mandata, kako bi podstakli i ostale stranke da se bave programima.

"Građani Srbije treba da procene kako smo radili i da li zaslužujemo poverenje u narednom mandatu", naglasio je Mladenović.

On je negirao da ministri zloupotrebljavaju svoj položaj u kampanji, jer kako je objasnio, sve što se u kampanji bude dešavalo i u čemu oni budu učestvovali, proizvod je nečeg što je bilo planirano ranije i što ne može da se odgađa. "Mi nećemo resurse vlade koristiti u svrhu političke kampanje", poručio je Mladenović.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

Komentari 3

Pogledaj komentare

3 Komentari

Možda vas zanima

Srbija

Oni su sada jedini vlasnici Knjaz Miloša

Mattoni 1873, najveći proizvođač mineralne vode i bezalkoholnih napitaka u Centralnoj Evropi, preuzeo je od kompanije PepsiCo manjinski udeo (46,43 odsto) u Knjaz Milošu, postavši jedini vlasnik.

18:20

26.4.2024.

1 d

Društvo

MUP upozorio građane Srbije

Povodom predstojećih prvomajskih i uskršnjih praznika očekuje se povećan priliv velikog broja putnika i vozila u našu zemlju, zbog čega se mogu očekivati duža zadržavanja na graničnim prelazima, upozorio je danas MUP.

9:37

26.4.2024.

1 d

Podeli: