Vesti

0

UNS: U januaru raspisana 92 medijska konkursa, izdvojeno 60 miliona dinara više nego 2019. godine

Autor: AP

Izvor: Beta

UNS: U januaru raspisana 92 medijska konkursa, izdvojeno 60 miliona dinara više nego 2019. godine

Od 166 lokalnih samouprava u Srbiji, njih 78 raspisalo je tokom januara 79 medijskih konkursa u vrednosti od oko 900 miliona dinara, što je u odnosu na sredstva izdvojena u tu svrhu prošle godine, veći iznos za skoro 60 miliona dinara.

Po navodima UNS, Ministarstvo kulture je za ovogodišnje medijske konkurse, koje je raspisalo krajem prošle godine, opredelilo 274 miliona dinara dok je za četiri konkursa Pokrajinskog sekretarijata opredeljeno 61.200.000 dinara.

Od lokalnih samouprava najviše novca za medijske projekte ove godine izdvojio je Grad Novi Pazar, 64.100.000 dinara. Sledi Grad Pančevo koji je izdvojio 40 miliona dinara, a zatim Subotica sa 39.366.000 dinara.

U odnosu na prošlu godinu, Grad Novi Pazar je izdvojio za projekte 11.480.000 dinara više, što je veći rast iznosa nego u svim drugim lokalnim samoupravama.

UNS je evidentirao i da je Gornji Milanovac u odnosu na prošlu godinu izdvojio sedam miliona više, kao i da je Grad Smederevo uvećao budžet za medijski konkurs za pet miliona dinara.

Grad Novi Sad je prošle godine za konkurs izdvojio 57.166.800 dinara, a ove 33.650.000 dinara, što je 23.516.800 dinara manje za medije i predstavlja najveće umanjenje u odnosu na prošlu godinu.

Osim Novog Sada manje novca za medije izdvojili su Paraćin, 4.800.000 dinara, Bela Crkva četiri a Sombor dva miliona.

Za razliku od prethodne, ove godine su i Ljig i Mionica raspisali medijske konkurse. Opština Ljig je za konkurs izdvojila 2,5 miliona, a Mionica dva miliona dinara.

Komentari (0)

POŠALJI KOMENTAR