Victoria's Secret otkazao reviju zbog pada gledanosti 1Foto: EPA/Jason Szenes

Godišnja revija brenda Victoria’s Secret, poznatoj po raskošnim krilima na leđima modela i ekstravagantnom donjem vešu, ove praznične sezone neće biti emitovana, saopštila je matična kompanija ovog brenda L Brands Inc.

Nakon višegodišnjeg pada gledanosti revije, izvršna direktorka L Brands kompanije Lesli Veksler je u maju najavila da se revija neće više emitovati na televiziji u Americi, kao i da kompanija proverava kvalitet svoje marketinške strategije, kako prenosi britanski Gardian.

Brend je u poslednje vreme izgubio mnogo svojih mušterija, kako sve više žena prelaze na neke savremenije brendove donjeg veša, što je uticalo na to da je ove godine odlučeno da će se preko 53 Victoria’s Secret radnji zatvoriti.

Ovaj brend je tokom godine bio u žiži kontraverznih tema, kao što je ozloglašeni intervju nekadašnjeg šefa marketinga Eda Razeka u Vogue magazinu. Naime, Razek je u tom intervjuu rekao da brend ne bira transrodne i punije, plus-size, modele jer „njihova revija treba da predstavlja fantaziju”. U isto vreme kada je objavljeno da se Razek povlači sa svoje funkcije, brend je angažovao svoju prvu transrodnu manekenku.

Ipak, otkazivanje najpoznatije, najraskošnije i najveće modne revije donjeg veša neće zaustaviti  ni usporiti ovu granu modne industrije, jer već sada postoje drugi brendovi za koje se misli da ih mogu zameniti.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari