Agencije

Bilbordi duž celog Marsa: ALMA QUATTRO proslavila 25 godina rada

Agencije

“Svemir u kom advertajzing ne poznaje granice solarnog sistema, a Alma Quattro je omogućila razvoj tehnologije do te mere da svaki čovek ima bilbord na svom čelu, bilbordi sijaju duž celog Marsa.” Zvuči kao scenario blokbastera ili neke predstave, a zapravo je isečak iz scenarija Vasje Stankovića

 

null

U Belekspocentru, 14. novembra 2019. godine, održan je jedan veoma neobičan događaj po advertajzing standardima, uz koji je domaći lider u spoljnom oglašavanju, Alma Quattro, proslavila 25 godina rada. Spektakl je otvorila jedna predstava koja je goste povela 75 godina u budućnost, kada Alma Quattro slavi svoj 100-ti rođendan.

null

Uz satiričan pogled na međuljudske odnose koji se menjaju pod najezdom robota i strah od tehnologije koja preti da će oduzeti radno mesto i samom direktoru, predstava preuveličava dnevne brige sa kojima se susrećemo u “Big Data” eri, kada i sami preispitujemo svoju (ne)zamenjivost.

null

Sporedna tema koje se komad dotakao kompleksnost muško-ženskih odnosa koje čak ni tehnologija neće moći da pojednostavi. Po rečima Markonija (glavnog lika predstave): “Žena je žena, u bilo kom obliku.”

null

Tobogan emocija koji vozi od arogancije, preko nepoverenja, egzistencijalne drame do olakšanja, bio je propraćen smehom gostiju koji su prisustvovali ovoj premijeri.

null

Predstavu je zaključio glavni lik predstave, tzv. Markoni, napomenom da smo kao ljudi nepredvidivi, nepomirljivi, ali uvek neponovljivi, ciljajući na jedinstvenost i kreativnost ljudskog bića koja će uvek biti pokretačka snaga Univerzuma.

null

Intergalaktičkom spektaklu je prisustvovalo preko 650 zvanica iz regiona i Evrope.

Među zvanicama, naročito je značajno bilo prisustvo Jean-Fracois Decaux kao predstavnika JCDecaux, najveće kompanije na svetu iz oblasti spoljnog oglašavanja, i prijatelja kompanije Alme Quattro.

null

Događaju su prisustvovali i predstavnici švajcarske grupacije APG SGA čiji je Alma Quattro deo, predstavnici gradskih institucija, švajcarske ambasade, srpsko-švajcarske trgovinske komore, vodećih kompanija iz regiona, medijskih kuća, marketinških agencija, dugogodišnji partneri i saradnici, dragi prijatelji, porodice zaposlenih i sami zaposleni.

U duhu cele ideje o ljudskoj jedinstvenosti, rečima: “Uspeh nije ono što priželjkujete, već ono za šta vredno radite svakoga dana.”, Sanja Pešić je pozvala sve zaposlene kompanije, od kojih većina radi u firmi od samog osnivanja, da joj se pridruže na pozornici kao “ljudi koji (svakog dana) završavaju posao”.

null

Posle zvaničnog dela, usledio je zabavni deo programa. Kada je zavesa ponovo podignuta, začuo se glas Freddie Mercury-ja.

null

Queen Tribute Band je otpevao hit “Barcelona”, izvedba tokom koje je većina zadivljeno uživala ili se brzo latila telefona da momenat uhvati i obeleži.

null

Veče je kulminiralo u duhu srpskog mentaliteta, uz zvuke trube Dejana Petrovića i Big Benda i njegovih dobro poznatih hitova.

null

Po prvom akordu “Vrtlog” pesme, na noge su se digli ne samo zaposleni kompanije i gosti, no i strani principali, nošeni živom muzikom.

null

Na temu su odgovorili, svako u svom stilu: srpski gosti kolom, a strani tvistom iz 60-ih. I u alternativnom univerzumu, i sada i u budućnosti, na svim meridijanima muzika je univerzalni jezik koji svi razumeju i koji spaja sve ljude.

null

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Agencije

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Kuvar za sva čula“ za Nestle

Advertiser Serbia17. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] OVATION: „Vrh trougao“ za Doritos

Advertiser Serbia16. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] ZOO agencija: „Biraj bez računa“ za MultiPlusCard

Advertiser Serbia15. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Kadar da prodaš ovaj proizvod?“

Advertiser Serbia14. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „HSM Ljetni kamp za nadarenu djecu“

Advertiser Serbia9. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS SARAJEVO: „Niko gladan. Niko sam“ za Fondaciju Mozaik

Advertiser Serbia8. мај 2024.

Pobednici Young Lions Srbija Teodora Dančević i Lazar Rajković predstavljaće Srbiju na Kanskom festivalu kreativnosti

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Sean Poropat, kreativni direktor i suosnivač Studija Sonda, pozvan je u žiri ovogodišnjeg Cannes Lions festivala

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Sean Poropat i Ivan Golubić predstavljaju hrvatsku kreativnost u žiriju Cannes Lionsa

Advertiser Serbia3. мај 2024.

MANUELA ŠOLA, Komunikacijski laboratorij: „Cilj nam je stvoriti zajednicu okrenutu prema budućnosti”

Advertiser Serbia29. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „NEO23 Travel“ za A1 Srbija

Advertiser Serbia26. април 2024.

Inspirativno partnerstvo: Smart Vision i Woman.Comm Club

Advertiser Serbia25. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Redizajn vizuelnog identiteta i ambalaže – Favarger“

Advertiser Serbia23. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: „Rebrending kampanja za Padrino dostavu“

Advertiser Serbia22. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] DRV: „Iskreno“ za ePlanetu

Advertiser Serbia19. април 2024.