21. septembar  2019. 13.19  | Izvor: RTV

Drugi nacionalni fandrejzing kongres

NOVI SAD -

Drugi nacionalni fandrejzing kongres – FundCon, otvoren je u novosadskom Master Centru predavanjem LinkedIna. Reč je o trodnevnom kongresu koji za istim stolom okuplja društveno odgovorne kompanije, fondacije, ambasade, kao i samu državu zajedno sa organizacijama civilnog sektora.

Ove godine predavanja su podeljena na tri dela. Prvi dan Kongresa posvećen je marketing strategijama.

"Mi kao organizacija za mlade razumemo kako možemo iz zajednice biti podrška za mlade, a uloga OPENS -a jesu ta otvorena vrata i ta podrška. Tako pokazujemo mladima da neko sluša njihove ideje i da je potreba da se njihove ideje realizuju," objašnjava koordinator OPENS -a Vukašin Grozdanović.

Tokom tri septembarska dana, po prvi put u Novom Sadu, Omladinka prestonica Evrope okuplja ljude od Dablina, odakle dolaze predavači LinkedINa , preko dve UNove agencije (UNIDO i UNICEF) do VIP -a, Smart Kolektiva, Execoma, Catalysta i niza drugih.

"U jednoj od kompanija u kojoj sam radio govorili smo da treba mi sami treba da cenimo svoj rad jer je to način da se posao širi. Uvek je dobro podeliti svoje znanje zbog toga što drugi mogu iz njega da uče," kaže ispred LinkedIN Tomaš Susedik.

Osim prilike za umrežavanjem ili agitovanjem za sredstvima donatora, mladima se pruža prilika da nauče praktične strategije. Program je osmišljen je da bude interaktivan i sastavljen je od više manjih događaja prilagođenih interesovanjima učesnika

FundCon je prvenstveno namenjen predstavnicima organizacija civilnog društva iz Srbije, kancelariji za mlade, ali i predstavnicima kompanija koje žele da započnu društveno odgovorno poslovanje, predstavnicima institucija kao i pojedincima koji se bave projektnim menadžmentom.

Naredna dva dana Kongresa posvećena su temama fandrejzinga i ljudskih resursa.

Tagovi
Srodne vesti