Noć muzike na Ušću: Uz klasike i Apokaliptiku

Tanjug

31. 08. 2019. u 00:51

Pravi muzički spektakl pred 70.000 ljudi napravili su energični finski čelisti „Apokaliptika" na beogradskom Ušću. Četvrta Noć muzike počela je na Ušću nastupom Simfonijskog orkestra i Hora RTS-a

Ноћ музике на Ушћу: Уз класике и Апокалиптику

Foto N. Skenderija

Pravi muzički spektakl pred 70.000 ljudi napravili su energični finski čelisti „Apokaliptika" na beogradskom Ušću u Noći muzike.


Svetski poznati bend uzbudljivim nastupom opravdao je epitet globalnog muzickog fenomena.


Četvorica virtuoznih čelista, Miko, Pavo, Pertu i Eika na scenu su kročili oko jedanaest i već od prvog odsviranog tona se moglo videti da će ovo biti koncert za pamćenje.


Koncert su počeli numerom Enter Sandman od grupe Metalika, a publika je odmah uzvratila pevanjem.


"Dobro veče Srbijo! Sviraćemo vam najbolje od Apokaliptike za ovih 20 godina karijere. Mi ne pevamo, mi sviramo, ali pevaćete vi za nas! Uživajte", poručili su sa bine.


Program pod nazivom „Plays Mettalica by Four Cellos" ponudio je sjajne i originalne zvuke i interpretacije najvećih metal hitova.


Publika je u euforičnom raspoloženju pratila specifičan zvuk u kojem je Apokaliptika spajala klasiku i hevi-metal.


Uz svetlosne efekte zvuk se prostirao velikim delom Novog Beograda.


U samoj zavrsnici nastupa članovi Apokaliptike oduševili su publiku taktovima hita Marije Šerifović "Molitva".


Četvrta Noć muzike počela je na Ušću nastupom Simfonijskog orkestra i Hora RTS-a. Predvođeni dirigentskom palicom Bojana Suđića, Simfonijski orkestar i Hor RTS-a upotpunjeni horom "Kolibri" otvorili su Noć muzike uz stihove "U svetu postoji jedno carstvo ... kolariću paniću ... kolo vodi Vasa, kolo se talasa ... Beograd volim kad sviće".


U delu programa "Top klasika" nizali su se popularnini fragmenati najpoznatijih dela. na prvom mestu bila je to Ohridska legenda Stevana Hristića, zatim Verdijev "Hor Jevreja".


Usledila su dela Žorža Bizea, Aleksandra Borodina, kao i kompozicije Franca Supea, Artura Markesa, Petra Iljića Čajkovskog i nezaobilaznog Karla Orfa.


Publika je imala priliku da čuje i raskošni glas tenora Anđela Fiorea, koji je prvi put nastupio u Beogradu i između ostalog izveo Verdijevu "La Dona e mobile".


U ovom delu koncertu koji je završen uz vatromet, nastupio je i Slobodan Trkulja.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije