U današnje vrijeme tehnologija je otvorila razna vrata kada je karijera u pitanju. Ljudi više nisu ograničeni na tradicionalne poslove te danas mogu da se rade poslovi na Internetu od kojih mogu da se zarade milioni.
PewDiePie je ime koje je mnogima poznato, a kako je YouTube saopštio, uspio je da sakupi 100 miliona pretplatnika.
To je omogućilo PewDiePie-u da postane prvi individualni YouTuber koji je dostigao tu cifru. Treba istaknuti tu razliku jer, došlo je do male „borbe“ između pretplatnika PewDiePie i YouTube kanala T-Series.
U slučaju da niste upoznati, T-serija je YouTube kanal specijalizovan za indijsku muziku, koji trenutno broji 109 miliona pretplatnika, što je očito više od PewDiePie-a, ali što se tiče pojedinačnih YouTuber-a, PewDiePie je prvi koji je dostigao 100 miliona pretplatnika.
YouTube je sastavio kratku čestitku koja prikazuje napredak karijere PewDiePie-a tokom godina, od momenta kada je objavio svoj prvi video snimak na YouTube-u 2010. godine.
Married to @marziapie Revived our love of Minecraft Reached 100 million subscribers on YouTube What a month to celebrate and congratulate @PewDiePie pic.twitter.com/4rGuNDDwyx
— YouTube (@YouTube) August 25, 2019
Pri tome, iako je dostigao 100 miliona pretplatnika, PewDiePie je tek na 9. mjestu Forbes-ovih najplaćenijih YouTuber-a gdje se procenjuje da je u 2018. zaradio 15,5 miliona dolara. Pozicija broj jedan ide sedmogodišnjaku koji testira igračke i koji je zaradio 22 miliona dolara u 2018. godini.
(Ubergizmo)
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, kao i na X nalogu.