Ministar trgovine, turizma i usluga Bojan Dimitrijević izjavio je da je cilj akcije „Kupujmo domaće – obnovimo Srbiju“ da u periodu od nekoliko godina trajno promeni nacionalnu svest i potrošačku kulturu u Srbiji.
Kampanja „Kupujmo domaće“ počinje donatorskom konferencijom 4. juna, na kojoj će biti sakupljen novac za izradu spotova, a ministar Dimitrijević kaže da je akcija dugoročna: “Ako mi za jedno tri godine budemo stvorili desetak novih robnih marki, od kojih će tri ili četiri biti u stanju da prođu na zapadu i ako malo pomerimo svest proizvođača o važnosti kvaliteta, dizajna i marketinga, a svest potrošača o tome da kupovinom domaćih proizvoda povećavaju istovremeno i domaću zaposlenost i proizvodnju, onda ćemo uspeti”, kazao je Dimitrijević.
Ministarstvo trgovine, turizma i usluga sa ministarstvom zdravlja uskoro pokreće novu akciju - čisti WC-i.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 10
Pogledaj komentare