Nemačko udruženje špeditera i logistike već sada upozorava da bi police supermarketa uskoro mogle biti prazne i traži da se preduzmu mere koje će učiniti da zanimanje vozača kamiona bude što atraktivnije mladim ljudima.
Niska plata i loši uslovi rada učinili su taj posao nepopularnim, a upravo nedostatak vozača kamiona biće glavna tema programa četvorodnevnog Sajma transporta i logistike koji počinje u Minhenu.
Portparol sajma Stefan Rumel upozorio je da svake godine u Nemačkoj 30.000 vozača kamiona ode u penziju, a da je istovremeno novih vozača tek pola od tog broja.
Više od trećine vozača u Nemačkoj ima 55 i više godina, tek 2,5 odsto ih je mlađih od 25 godina, a 40 odsto vozača kamiona moglo bi otići u penziju u sledećih 10-15 godina.
Rumel navodi da bi tako 2030. godine u Nemačkoj moglo nedostajati čak 150.000 vozača kamiona.
Mediji prenose da se istovremeno povećava obim transporta, da je tome doprinelo i snažno povećanje onlajn trgovine, te da nedostatak vozača ne mogu popuniti više ni vozači iz istočnog dela Evrope.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 18
Pogledaj komentare